Gjest i beit for slående ord og vendinger Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Duger denne? http://www.midtsiden.no/midtsiden2/humor/output.asp?id=161 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Kanskje bedre å ikke holde noen tale?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Håper du mente den smiley'n du la på til slutt... Ikke for det, jeg har hørt personlige taler som har vært så kvalmende falske at det var like før jeg reiste meg og ga vedkommende en real ørefik... 0 Siter
Gjest neofix Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvis jeg hadde vært nødt til å holde tale i konfirmasjon kunne jeg nok lett valgt en tale som denne - med litt omskrivinger. For jeg er enig i hovedbudskapet. Konfirmasjon er bare oppstaset tull, penger og gaver. 0 Siter
Gjest i beit for slående ord og vendinger Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Håper du mente den smiley'n du la på til slutt... Ikke for det, jeg har hørt personlige taler som har vært så kvalmende falske at det var like før jeg reiste meg og ga vedkommende en real ørefik... Håper du mente den smiley'n du la på til slutt... --- Ja, det skulle vel være unødvendig å presisere nærmere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.