Gå til innhold

Håper at du kan hjelpe meg på veien videre?


Gjest Jente 33år

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 33år

Jeg har problem å godta den jeg er. Klarer ikke å fullføre noe og er konstant sliten. Jeg vet at det er galt å skade seg selv, men det er det eneste jeg klarer. Ofte straffer jeg meg selv bare ved å sulte meg selv, skjærer meg selv og andre ting. Har hatt tre forsøk uten å lykkes, jeg oppsøker hjelp før jeg klarer å gjennomføre det. Jeg mislykkes på jobben også, selv om jeg aldri hører noe negativt. Hver dag går jeg hjem å føler at jeg ikke har gjort noe. går i et vikariat nå som er ferdig til høsten. trives så godt der jeg jobber nå og gruer meg til å beynne å søke ny jobb og bytte arbeidsmiljø igjen. Vet ikke om jeg klarer mer. Har hatt kontakt med psykolog, men sluttet der i fjor.Hadde gått der i to år. sluttet hos psykologen fordi hun skulle slutte der, fikk vite at jeg kunne henvende meg til min fastlege hvis jeg følte det tungt igjen. Føler at jeg ikke kan stole på noen. Min fastlege bryr seg lite om det jeg forteller. Jeg vet at jeg trener hjelp, men vet ikke hvordan jeg skal få den hjelpen...? Hva slags kriterier går legen gjennom?Er det andre som kan hjelpe meg til en levlig hverdag? Jente 33år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan gå til legen og fortelle akkurat det du skriver her. Da vil legen sikkert hjelpe deg med henvisning til en annen psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...