Gå til innhold

Samsung D-600

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette
Skrevet

Jeg har hørt så mye bra om denne telefonen at jeg tilslutt valgte å kjøpe den. Joda, den er sikkert bra, men det er et par småting ved den som gjør at jeg har lyst til å slenge den i bakken og hoppe riktig lenge på den. Jeg har saumfart bruksanvisningen (som er elendig oppbygd) men finner ikke at jeg kan endre noen av innstillingene. Er det bare meg, eller er telefonen virkelig så håpløs? Det jeg plages med? Jo, det går på så enkle ting som tekstmeldinger. Jeg er vant til at når man skriver punktum så følger stor bokstav automatisk. Ikke her nei. Da må man trykke to ganger på en knapp først. En gang for å få tall, enda en gang for å få stor bokstav. Og skulle man være så uheldig at man har behov for å sette inn et tall eller to så kommer stor bokstav automatisk etter det. Filleting, jeg vet, men GUD så tungvint! Det er også VELDIG kronglete å sende SMS, man må trykke ørten ganger for å komme fram til riktig person...

Altså: Er det bare meg, eller er det ikke mulig å få stor bokstav etter punktum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig å få stor bokstav automatisk etter punktum.

Tror Samsung har en modell det går på, men resten er det likt som på D600.

Herlig ikke sant? :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Er ikke mulig og få stor bokstav automatisk etter punktum, dette er noe som trekker ned i tester av Samsung.

På min E730 trykker jeg på * for og få 1 stor bokstav som automatisk skriver små etter den.

Trykker jeg 2 ganger kommer det bare store bokstaver.

Det går kanskje på din også? Tungvindt og måtte trykke slik som du gjør nå.

Gjest Snøhette
Skrevet

Er ikke mulig og få stor bokstav automatisk etter punktum, dette er noe som trekker ned i tester av Samsung.

På min E730 trykker jeg på * for og få 1 stor bokstav som automatisk skriver små etter den.

Trykker jeg 2 ganger kommer det bare store bokstaver.

Det går kanskje på din også? Tungvindt og måtte trykke slik som du gjør nå.

Trykker jeg * en gang får jeg tall, to ganger gir stor bokstav med små etterpå. Aner ikke hvordan jeg får bare store bokstaver...

Gjest Shira12
Skrevet

Trykker jeg * en gang får jeg tall, to ganger gir stor bokstav med små etterpå. Aner ikke hvordan jeg får bare store bokstaver...

Da er det nok annerledes på din da ja.

Håper noen vet om det finnes en enklere måte da.

Skrevet

Ett trykk på stjernetast og du får stor bokstav med påfølgende små.

Send melding fra kontaktlisten, det går fortere.

Skrevet

Tre ganger på samme tast?

Skrevet

Ser lengre ned her at det ikke funker på din mobil.

Jeg har D500E og på den får man stor bokstav ved ett trykk på stjernetast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...