Gjest Aylarr Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article626200.ece Rart dette ikke kan hindres? 0 Siter
Gjest Aylarr Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Artikkelen fikk meg til å tenke på innlegget om venninen under som var ustabil. 0 Siter
Goliath Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Tror det er mange uegnede som nettopp utdanner seg til psykologer. Det er en av årsakene til at jeg personlig er meget skeptisk til psykologer i en rekke sammenhenger, selv om det selvfølgelig også finnes en rekke dyktige fagpersoner blant dem. Problemet er å finne de dyktige blant alle de som neppe burde vært psykologer.... 0 Siter
Gjest krremmt Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hva med medisinstudiet da ? Er ekstra gode karakterer tilstrekkelig til å ta fatt på medisinstudet ? Altså ingen test på personlig egnethet ? 0 Siter
Sofline Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hva med medisinstudiet da ? Er ekstra gode karakterer tilstrekkelig til å ta fatt på medisinstudet ? Altså ingen test på personlig egnethet ? Ingen test nei, kun karakterer og ekstrapoeng. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Artikkelen fikk meg til å tenke på innlegget om venninen under som var ustabil. En psykopat kan sagtens gjøre nok skade som kassadame. For å ikke snakke om lærere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.