Gå til innhold

reality fra et ørnerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Ser ingenting, jeg :-/

Kom du inn på det?

Skrevet

Kom du inn på det?

Nei :-/

Kommer inn på siden, men filmboksen er bare svart...

hare1365380455
Skrevet

Nei :-/

Kommer inn på siden, men filmboksen er bare svart...

Merkelig.. Jeg behøvde ikke trykke play eller noe.

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje ørnen ikke er hjemme, men på ferie? ;-)

hare1365380455
Skrevet

Kanskje ørnen ikke er hjemme, men på ferie? ;-)

Hehe, jeg så den i dag! Ungene satt foran pc'en i går og kikket.... Det skjer ikke så mye i redet, men de syntes det var spennende å se. Moren min ble litt "sjokkert" da jeg sa at ungene hadde sett på reality tv....;)

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, jeg så den i dag! Ungene satt foran pc'en i går og kikket.... Det skjer ikke så mye i redet, men de syntes det var spennende å se. Moren min ble litt "sjokkert" da jeg sa at ungene hadde sett på reality tv....;)

Moren din trodde vel at de så Big Brother hun da *s*

Har ikke sett på jeg enda, får klikke inn litt senere og se.

Skrevet

Siden laster og buffrer ferdig og begynner å spille - men det kommer ikke noe bilde. Men får lyd, da... kjempespennende :-p

Det har sikkert noe med min browser å gjøre.

hare1365380455
Skrevet

Moren din trodde vel at de så Big Brother hun da *s*

Har ikke sett på jeg enda, får klikke inn litt senere og se.

Det er altså ikke så mye som skjer i ørneredet, men det var litt morsomt å kikke innom alikevel.

hare1365380455
Skrevet

Siden laster og buffrer ferdig og begynner å spille - men det kommer ikke noe bilde. Men får lyd, da... kjempespennende :-p

Det har sikkert noe med min browser å gjøre.

Det har nok det. Som jeg skrev til Shira så skjer det ikke så mye i ørneredet, men det var morsomt å kikke innom!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...