Gjest john christian Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 I en periode fremover skal jeg være vikarlærer i utegym for 13 2.klassinger. I den anledning trenger jeg konkrete tips for hva de kan gjøre i disse timene. Jeg kommer bare på fotball. Har dere flere tips? 0 Siter
Gjest forslag2 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Aerobic med musikk, ha framme ulike apparater (hoppe høyde, lengde, hoppe på madrass osv.), hoppe tau, basketball, jogge/gå tur ute. 0 Siter
Gjest bøllebø Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Er andreklassingene fra barneskolen eller videregåede? 0 Siter
Gjest john christian Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Er andreklassingene fra barneskolen eller videregåede? barneskolen 0 Siter
Gjest bøllebø Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 barneskolen Da vil jeg foreslå dødball/stikkball og stiv heks. Du kan jo også spørre dem om de har noen leker de vil leke, som innebærer fysisk aktivitet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hoppe tau, hoppe strikk, kaste ball, paradis, stafett, sekkeløp, potetløp, løpe 60 meter, klatre, sisten, boksen går, 0 Siter
Gjest et tips, bare Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Om skolen er i nærheten av skogen, ta dem med en tur ut i den. 2. klassinger i skogen får automatisk trim, nettopp fordi de er i... skogen. 0 Siter
Gjest skogen er bra Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Om skolen er i nærheten av skogen, ta dem med en tur ut i den. 2. klassinger i skogen får automatisk trim, nettopp fordi de er i... skogen. Han kan gjerne lage et enkelt rebus/orienterings/oppgaveløp om han vil ha noe mer organisert ute i skogen. Som ala: "finn det som ikke passer inn i naturen" (og legger ut en blyantspisser i mosen), "klatre over det veltede treet" osv... 0 Siter
lonelyP Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Slåball vel. Hinderløype i skogen.Rebusløp. Tenk litt friidrett som kasteøvelser, korte løpsøvelser, lengdehopp. 0 Siter
willow Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 kanonball, tur til turnhallen, rytmisk sportsgymnastikk, volleyball, hinderløyper, dans, tur i skogen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.