Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Kanskje blir det hytte i "familien" iløpet av de første dagene og jeg har selvfølgelig alt tatt det for gitt hvem som får tilslaget og har begynt å sysle med navn. ) Hytta er lita, ligger i en skråning, en del gran rundt, et lite vann like nedefor. Men når jeg ser på bildene så er det ikke noe navn som liksom springer meg i møte heller. Grantoppen? Granly? Granli? Granhaug? Sjøboden? (nei, det er jo et liiiite ferskvann) Granbu? Pusterommet? Noen som har forslag? Og for dere som vil - har dere navn på hytta og i tilfelle hva? Om dere vil si det da. ) Blir selvfølgelig ikke sur om ingen vil si det altså. 0 Siter
Gjest noen forslag Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Fristedet, bergtua, fjellhula, skogbua eller fjellstua. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Vi hadde også dette spørsmålet hos oss her i påska... Det måtte være noe som stemte mellom navn,hytta og oss. Vi hadde "smakt" på masse navn. Men da vi satt på trammen en dag,-så kom det plutselig fram et solgløtt mellom de grå skyene. "Solgløtt"..??? sa plutselig gubben. Og så fikk hytta navnet SOLGLØTT Så kanskje deres navn dukker plutselig opp også...bare dere ser etter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Vi hadde også dette spørsmålet hos oss her i påska... Det måtte være noe som stemte mellom navn,hytta og oss. Vi hadde "smakt" på masse navn. Men da vi satt på trammen en dag,-så kom det plutselig fram et solgløtt mellom de grå skyene. "Solgløtt"..??? sa plutselig gubben. Og så fikk hytta navnet SOLGLØTT Så kanskje deres navn dukker plutselig opp også...bare dere ser etter? Solgløtt er jo kjempekoselig! Kanskje "stjeler" vi det, vet faktisk om flere hytter som heter det. ) Takk for tipset! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Truls. *Hehe* Tipset er notert på lista. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Fristedet, bergtua, fjellhula, skogbua eller fjellstua. Fristedet eller Skogbua var fine og er notert på lista! ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Den kan få hete Caloni helt uten at jeg saksøker dere 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Den kan få hete Caloni helt uten at jeg saksøker dere *Hihi* "Skal vi dra til Caloni i helga, kjære?" ;o) 0 Siter
Gjest brämhults Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Den kan få hete Caloni helt uten at jeg saksøker dere Kan hytta hete det på utsatt tid? HAhahaahahaa... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Myggbo, Pussoppen, Takmåket, Beisebu, Vannbærartoppen, Dusjlausplassen, Dasstømmestuggua ;-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Myggbo, Pussoppen, Takmåket, Beisebu, Vannbærartoppen, Dusjlausplassen, Dasstømmestuggua ;-) hahaha.. morsomme navn, men blir ikke man blir minnet om alle bakdelene ved hytta..? (regner med det var litt av vitsen da) Men hadde iallefall ikke virket så forlokkende på meg.. "til helga skal vi til Mygghølet!" *grøss* hehe 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Kjenner noen med hytte med det originale (?) navnet Pust Ut... Syns det høres ut som et utrolig deilig og avslappende sted... 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Villa Rosenheim Kloster Skjorta Villa Nikkersen Hulderhuset Gledesrasten Tusenfryd Hole In The Wall Mazola Party Flophouse 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Granli er jo fint da Tjernlia? Eller rett og slett oppkalling av deg, Lillehus ? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Granli er jo fint da Tjernlia? Eller rett og slett oppkalling av deg, Lillehus ? ja, Lillehus, den var bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.