Gå til innhold

Småirritert...angående støy ved eksamen

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Gratulerer med ferdig eksamen. Når det gjelder eksamensvaktene så oppførte de seg dårlig. Jeg tror jeg hadde klaget til rette vedkommende ved studiestedet. Kanskje de kan få andre vakter ved neste eksamen.

Det var sikkert rundt 15 vakter eller noe sånt der, for det var en veldig stor gruppe som hadde eksamen, i en svær sal. Hvilke av disse gråhårete som bråket ville jeg nok ikke klare å peke ut, da alle over 70 ser omtrent like ut ;)

Men for all del, de oppførte seg alle bra og gjorde en god jobb, det var bare akkurat der på slutten det skled ut, og dermed bør det holde med en liten påminnelse fra ledelsen.

Litt usikker på om jeg skal kontakte privatistkontoret eller rektor eller noen andre, though...

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Hadde eksamen nylig, vi var bare tre elever, så var et lite klasserom. Og to eksamensvakter. To gamle kjerringer.

De hvisket hele tiden, det hjalp ikke at de hvisket høyt isteden for å prate, når det pågikk under halve eksamen!!!

Jeg ble litt irritert ja.

Ja da.

Eksamensvaktene i dette tilfellet holdt iallfall kjeft mesteparten av tiden, de da. Det var akkurat den siste lille tiden som de gikk over til flexitid, visstnok ;)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har tatt mine eksamener på høgskole, og der er alt helt bingo.

Kan nevne to eksamenshistorier.

Den første er bare oppvarming.

1)matematikkeksamen, 90 stk i en stor sal. På slutten av eksamen ser jeg noen skrive med blyant. Da har noen spurt om det var greit å skrive med BLYANT på eksamen og fått ja til svar. Så en 20-30 stk skrev med blyant. Ble aldri sagt høyt, og dette var på høgskolenivå. ARghhh! Jeg skrev med penn på innføringen, og var blant dem som fikk for dårlig tid til alt.

2) hadde eksamen med øvelse av skolens musikklinjes korps bak en skillevegg. Slå den du! Da snakker vi irriterende bråk ja.

Om det ble stille etter at vi klaget. Njet, de hadde ingen annen plass å øve.

jubalong70
Skrevet

Det var sikkert rundt 15 vakter eller noe sånt der, for det var en veldig stor gruppe som hadde eksamen, i en svær sal. Hvilke av disse gråhårete som bråket ville jeg nok ikke klare å peke ut, da alle over 70 ser omtrent like ut ;)

Men for all del, de oppførte seg alle bra og gjorde en god jobb, det var bare akkurat der på slutten det skled ut, og dermed bør det holde med en liten påminnelse fra ledelsen.

Litt usikker på om jeg skal kontakte privatistkontoret eller rektor eller noen andre, though...

Tja, tror jeg hadde startet med rektors kontor for så evt. å bli henvist videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...