Gjest Primus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Betongen er ruglete, ujevn og gammel, og i vinter har det kommet mye mose der. Mye mer enn før. Hvordan skal jeg fjerne det? Kan jeg bruke mosedreper for plen? Vi skal lage ny veranda, men det er to-tre år fram i tid, så jeg må leve med det her en stund til dessverre. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Vi prøvde en gang i tida med å helle bøtter med klorin og vann utover. Spylte en time etter med reint vann. Det hjalp. Men det var altså skiferstein. Om betong "misliker" klorin veit jeg ikke, men hvorfor skulle den egentlig det? 0 Siter
Gjest primus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Vi prøvde en gang i tida med å helle bøtter med klorin og vann utover. Spylte en time etter med reint vann. Det hjalp. Men det var altså skiferstein. Om betong "misliker" klorin veit jeg ikke, men hvorfor skulle den egentlig det? Vi har et bed rett under verandaen, hvor dette vannet vil renne ned, det er kanskje ikke så lurt for buskene som vokser der? Hvordan er det med mosefjerner forresten, tar det knekken på andre planter enn mose tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.