smurf78 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har kjøpt meg et par nye ridestøvler som er sinnsykt glatte under. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem mindre glatte? Finnes det f.eks. noe jeg kan smøre på? Dette gjelder vel generelt for glatte sko. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, tror det finnes nå også, det som moren min smurte på under mine støvler om vinteren. Vi sto gjerne på støvlene ned noen bratte bakker på vei til skolen, så alt mønster ble slitt av, dermed ble det nødvendig å smøre på noe. Husker ikke hva det heter, men selges i sko-forretninger. Om det altså fortsatt eksisterer. 0 Siter
Gjest snøvveldans Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Slike runde klisterting man klistrer under møbler så de ikke skal skrible i gulvet? ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Rågummibiter du limer under skosålen. Skobutikker har det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg antar ridestøvler er glatte under så de ikke skal sette seg fast i stigbøylen så jeg ville vært svært forsiktig med å ha på noe som helst under dem. 0 Siter
org Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja, tror det finnes nå også, det som moren min smurte på under mine støvler om vinteren. Vi sto gjerne på støvlene ned noen bratte bakker på vei til skolen, så alt mønster ble slitt av, dermed ble det nødvendig å smøre på noe. Husker ikke hva det heter, men selges i sko-forretninger. Om det altså fortsatt eksisterer. Sånn brukte Far også, på våre støvler. Si meg, ble det varmet opp før påføring? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Sånn brukte Far også, på våre støvler. Si meg, ble det varmet opp før påføring? Det er mulig, er ikke helt sikker. Enten var det oppvarming, eller to komponenter som ble blandet sammen. Mener det var noe om at det måtte stå en tid og herde/størkne. Nei, dette husker jeg dårlig altså... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.