Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg et par nye ridestøvler som er sinnsykt glatte under. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem mindre glatte? Finnes det f.eks. noe jeg kan smøre på? Dette gjelder vel generelt for glatte sko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror det finnes nå også, det som moren min smurte på under mine støvler om vinteren. Vi sto gjerne på støvlene ned noen bratte bakker på vei til skolen, så alt mønster ble slitt av, dermed ble det nødvendig å smøre på noe. Husker ikke hva det heter, men selges i sko-forretninger. Om det altså fortsatt eksisterer.

Gjest snøvveldans
Skrevet

Slike runde klisterting man klistrer under møbler så de ikke skal skrible i gulvet? ;-)

mil1365380270
Skrevet

Rågummibiter du limer under skosålen. Skobutikker har det.

Skrevet

Jeg antar ridestøvler er glatte under så de ikke skal sette seg fast i stigbøylen så jeg ville vært svært forsiktig med å ha på noe som helst under dem.

Skrevet

Ja, tror det finnes nå også, det som moren min smurte på under mine støvler om vinteren. Vi sto gjerne på støvlene ned noen bratte bakker på vei til skolen, så alt mønster ble slitt av, dermed ble det nødvendig å smøre på noe. Husker ikke hva det heter, men selges i sko-forretninger. Om det altså fortsatt eksisterer.

Sånn brukte Far også, på våre støvler.

Si meg, ble det varmet opp før påføring?

Skrevet

Sånn brukte Far også, på våre støvler.

Si meg, ble det varmet opp før påføring?

Det er mulig, er ikke helt sikker. Enten var det oppvarming, eller to komponenter som ble blandet sammen. Mener det var noe om at det måtte stå en tid og herde/størkne.

Nei, dette husker jeg dårlig altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...