Gå til innhold

voldtok baby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AveM
Skrevet

Fy faen..! Jeg velger å ikke lese annet enn overskriften her. Det får holde lenge.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det er nydelig å lese om andre land som faktisk gir passende straff etter forbrytelsene!! Hadde det skjedd i Norge, hadde ikke det blitt livstid på han, finnes det noe som heter livstid her da?? :( Håper bare straffen ikke blir redusert....

Slike jævler skal låses inne og BLI DER. Er man over 40 år, så finnes det ikke formildende omstendigheter for slike forbrytelser som dette!

Gjest sandex
Skrevet

Det er nydelig å lese om andre land som faktisk gir passende straff etter forbrytelsene!! Hadde det skjedd i Norge, hadde ikke det blitt livstid på han, finnes det noe som heter livstid her da?? :( Håper bare straffen ikke blir redusert....

Slike jævler skal låses inne og BLI DER. Er man over 40 år, så finnes det ikke formildende omstendigheter for slike forbrytelser som dette!

Hva mente du med "om man er over 40 år" ?!

Gjest phlødd
Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. bare tanken frastøter meg. håper, for babyens skyld (selv om skaden definitivt allerede er gjort uansett) at mannens lem var ekstremt lite.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er i prinsitppet helt imot dødsstraff, men slike ting får meg nesten til å endre mening.... :-(

For en syk, drittjævel!!!

Gjest mamma til en jente på fjorten uker
Skrevet

Skal innrøme at jeg holdt ekstra godt rundt dattra mi etter at jeg hadde lest det.

Ikke at det har noe å bety, men veit noen om det var deres datter også?

Ugga Bugga
Skrevet

Jeg er i prinsitppet helt imot dødsstraff, men slike ting får meg nesten til å endre mening.... :-(

For en syk, drittjævel!!!

Enig. Dette er så grusomt at det er vanskelig å tenke seg at noen kan være så forskrudde i hodet sitt at de er istand til å gjøre noe sånt.

Gjest linnelinn
Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. bare tanken frastøter meg. håper, for babyens skyld (selv om skaden definitivt allerede er gjort uansett) at mannens lem var ekstremt lite.

Skjer mye i sør-afrika. Menn tror det å ha samleie med en jomfru vil kurere HIV, så for å være sikker, voldtar de babyer...

Gjest Persille
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan det er fysisk mulig jeg? De er jo bittebittesmå...

Det psykiske orker jeg ikke prøve meg på en gang...

Skrevet

Enig, skjeden til en baby kan jo ikke være mange cm bred og lang? Man skulle tro at barnet ville være så ødelagt etter den første voldtekten at gjentatte voldtekter ville vært helt umulig?

Stakkars liten!

Gjest Persille
Skrevet

Enig, skjeden til en baby kan jo ikke være mange cm bred og lang? Man skulle tro at barnet ville være så ødelagt etter den første voldtekten at gjentatte voldtekter ville vært helt umulig?

Stakkars liten!

Etter den første? Hvordan går det an med én i det hele tatt?

*vil ikke tenke på det*

Skrevet

Fy faen..! Jeg velger å ikke lese annet enn overskriften her. Det får holde lenge.

Samme her...

Skrevet

Men siden det er så mange av oss som faktisk ikke skjønner det, hvordan er det faktisk MULIG?

Er det noen som faktisk kan opplyse hvordan det _er_ mulig?

Blir helt tullete av å tenke meg til konsekvenser når man ikke har noen som helst peiling på hvordan det er mulig.

Men den 8 mnd gamle babyen som sto i avisa for noen år siden, de afrikanerne, var to stk tror jeg, som voldtok den babyen.

Den babyen var jo helt ødelagt, måtte gå i sånn spesial laget stol osv... så noe sykt må jo skje.

Det er så motbydeligt.

Gjest Persille
Skrevet

Men siden det er så mange av oss som faktisk ikke skjønner det, hvordan er det faktisk MULIG?

Er det noen som faktisk kan opplyse hvordan det _er_ mulig?

Blir helt tullete av å tenke meg til konsekvenser når man ikke har noen som helst peiling på hvordan det er mulig.

Men den 8 mnd gamle babyen som sto i avisa for noen år siden, de afrikanerne, var to stk tror jeg, som voldtok den babyen.

Den babyen var jo helt ødelagt, måtte gå i sånn spesial laget stol osv... så noe sykt må jo skje.

Det er så motbydeligt.

Æsj - nå ble jeg kvalm.

Jeg blir også helt skrudd i hodet av å fundere på sånne ting, og jeg klarer ikke la være heller!

Det er bare så jævelig.

Jeg har samme forholdet til dyremishandling (uten sammenlikning forøvrig) - jeg klarer ikke la være å lese artiklene, og jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan det har gått til, eller hvordan folk klarer å gjennomføre sine bestialske handlinger.

Skrevet

Stakkars liten!

De babyene i Afrika som blir voldtatt av HIV-smittede menn blir nok voldtatt på "vanlig" måte, men voldtekt defineres på mange ulike måter. Munnsex kan også være voldtekt. Det er antageligvis snakk om munnsex her for jeg er enig med de andre her at OM det er mulig å gjennomføre et samleie med en baby så er den babyen så skadet etterpå at den ikke kan voldtas på nytt.

Har faktisk hørt om babyer som har blitt kvalt av sæd... Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov... :-(

Skrevet

De babyene i Afrika som blir voldtatt av HIV-smittede menn blir nok voldtatt på "vanlig" måte, men voldtekt defineres på mange ulike måter. Munnsex kan også være voldtekt. Det er antageligvis snakk om munnsex her for jeg er enig med de andre her at OM det er mulig å gjennomføre et samleie med en baby så er den babyen så skadet etterpå at den ikke kan voldtas på nytt.

Har faktisk hørt om babyer som har blitt kvalt av sæd... Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov... :-(

""Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov""

De er jo sjuke som i det hele tatt kommer på tanken....sinnsykt ufattelig!

*urk*

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hva mente du med "om man er over 40 år" ?!

Da burde man faktisk vite bedre.. Er _litt_ annerledes når det er unge folk (som feks. kjæresten hans på 19), som er naive og uerfarne, og lett å manipulere/forlede...

Huff det er mye fælt her i verden.. Stakkars små barn :(

Skrevet

Æsj - nå ble jeg kvalm.

Jeg blir også helt skrudd i hodet av å fundere på sånne ting, og jeg klarer ikke la være heller!

Det er bare så jævelig.

Jeg har samme forholdet til dyremishandling (uten sammenlikning forøvrig) - jeg klarer ikke la være å lese artiklene, og jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan det har gått til, eller hvordan folk klarer å gjennomføre sine bestialske handlinger.

Ja nettopp! Jeg også gjør det når jeg leser dyremishanndling og mishandling generelt.

Kan tenke meg sprø for jeg klarer ikke å tenke meg til hvordan, hva og hvorfor slikt skjer.

Skrevet

""Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov""

De er jo sjuke som i det hele tatt kommer på tanken....sinnsykt ufattelig!

*urk*

*spytter i avsky*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...