Gå til innhold

voldtok baby

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Da burde man faktisk vite bedre.. Er _litt_ annerledes når det er unge folk (som feks. kjæresten hans på 19), som er naive og uerfarne, og lett å manipulere/forlede...

Huff det er mye fælt her i verden.. Stakkars små barn :(

Nei, vet du hva. En 19-åring er mer enn gammel nok til å vite at man ikke voldtar en baby.

Videoannonse
Annonse
Gjest sol etter regn
Skrevet

Nei, vet du hva. En 19-åring er mer enn gammel nok til å vite at man ikke voldtar en baby.

*sukk* - _SELVFØLGELIG_ er en 19åring (vanligvis) mer enn gammel nok til å forstå det!!

Men det er mer sannsynlig at en 19-åring er manipulerbar og lett å lokke på den gale sti, enn om det var omvendt, at 19åringen lokket 40åringen. Forøvrig mener jeg begge to må ha mistet noe grunnleggende i sine emosjonelle evner - så lenge man er _litt_ tilregnelig så gjør man ikke sånt!

Men jeg er glad for at de ikke ble klassifisert som sinnsyk i gjerningsøyeblikket, eller andre termer - så de får sin straff som fortjent. Håper bare at hun får strengere straff når saken kommer opp igjen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud. Det er ufattelig at det finnes mennesker som i det hele tatt tenker tanken.

Skrevet

Å, kjære vene, stakkars barn!

Uff, tenk dere de smertene!

Skrevet

""Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov""

De er jo sjuke som i det hele tatt kommer på tanken....sinnsykt ufattelig!

*urk*

Fy flate!!! De hersens menneskene... Jeg kan ikke tenke meg en passende straff.

Men det er godt å tenke på at deres medfanger nok kommer til å ta seg av dem.

Skrevet

Fyfaenihælvette

Håper disse folka ALDRI får se dagslys igjen!

Stakkars, stakkars lille baby - håper hun kan bli helet både fysisk og psykisk.

Gjest sandex
Skrevet

Da burde man faktisk vite bedre.. Er _litt_ annerledes når det er unge folk (som feks. kjæresten hans på 19), som er naive og uerfarne, og lett å manipulere/forlede...

Huff det er mye fælt her i verden.. Stakkars små barn :(

Jeg mener at kanskje grensen burde gå på en tenåring.. Men en 30-åring f.eks. burde nok vite bedre!

- måtte de brenne en viss plass begge to!

Skrevet

De babyene i Afrika som blir voldtatt av HIV-smittede menn blir nok voldtatt på "vanlig" måte, men voldtekt defineres på mange ulike måter. Munnsex kan også være voldtekt. Det er antageligvis snakk om munnsex her for jeg er enig med de andre her at OM det er mulig å gjennomføre et samleie med en baby så er den babyen så skadet etterpå at den ikke kan voldtas på nytt.

Har faktisk hørt om babyer som har blitt kvalt av sæd... Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov... :-(

Nå ble jeg kvalm nå... Herregud for forskrudde mannfolk.

mariaflyfly
Skrevet

De babyene i Afrika som blir voldtatt av HIV-smittede menn blir nok voldtatt på "vanlig" måte, men voldtekt defineres på mange ulike måter. Munnsex kan også være voldtekt. Det er antageligvis snakk om munnsex her for jeg er enig med de andre her at OM det er mulig å gjennomføre et samleie med en baby så er den babyen så skadet etterpå at den ikke kan voldtas på nytt.

Har faktisk hørt om babyer som har blitt kvalt av sæd... Noen menn blir visstnok opphisset av munnsex av babyer pga. babyers sugebehov... :-(

*kvalm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...