Gå til innhold

Blir man litt langsommmere i praten av Lamictal?


Gjest Elverum

Anbefalte innlegg

Gjest Elverum

Jeg har gått på Lamictal i over tre uker nå og har merket at det ikke går så fort i topplokket lengre.

På en måte er det deilig, at jeg slipper å føle meg så hyper. men lurer litt på om det er sånn det skal være, eller om det bare er en innkjøringsfase?

Når jeg prater, så glemmer jeg ofte ord og føler meg nesten som om jeg skulle ha afasi. er dette en konsekvens av medisinene eller er det pga depresjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette opplevde jeg også. Jeg glemte ord, og når jeg skulle si noe, ramlet plutselig ord bort, og jeg fikk ikke sagt det jeg skulle.

Snedig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rea Silvia

Jeg vet ikke om det har en sammenheng, men jeg opplever også dette med Lamictal.

Ofte forsvinner ordene jeg skal si, så må jeg stoppe midt i en setning for å prøve å få hentet inn ordet igjen. Jeg har rett og slett blitt treigere i hodet.

Jeg begynte også med ett antipsykotikum, Seroquel, da jeg ble satt på Lamictal, vanskelig å si om også det kan ha gjort utslag.

Men samtidig har jeg også opplevd å bli "dement" av alvorlige depresjoner.

Skulle gjerne vist om det er flere som opplever dette på Lamical?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elverum

Hei!

Dette opplevde jeg også. Jeg glemte ord, og når jeg skulle si noe, ramlet plutselig ord bort, og jeg fikk ikke sagt det jeg skulle.

Snedig..!

Har du også erfart dette i sammenheng med Lamictal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også erfart dette i sammenheng med Lamictal?

Da jeg sluttet (Prøvde bare ut lamictal), kom hukomelsen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elverum

Da jeg sluttet (Prøvde bare ut lamictal), kom hukomelsen tilbake!

Prøvde du Lamictal mot bipolar lidelse? Eller noe annet?

Prøver bare å finne noen fellesnevnene her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du Lamictal mot bipolar lidelse? Eller noe annet?

Prøver bare å finne noen fellesnevnene her:)

Jeg prøvde den mot bipolar lidelse ja.

Men jeg har ikke så store problemer med mine svingninger, så trappet derfor ned igjen.

Bruker også cipralex mot tvang/ocd. Men den har ikke gitt meg slike "hukommelses problemer".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sdfsdfsf

jeg er kanskje litt treigere i knollen ja...

fikk mellom 117 og 126 på IQ tester jeg tok før, nå nylig fikk jeg bare 85.

Var en av de beste i klassen og slik på barne og ungdomsskolen, nå er jeg 23 år og ikke greid å fullføre vgs.

Tragiske greier.

Merker jeg tenker mye treigere og skjønner mindre.

Men jeg snakker ganske normalt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...