Gjest nordmann jeg Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvor høy er en standard norsk dør? Jeg spør fordi vi hadde en utlending på besøk på jobben i dag. Han måtte bøye seg ned for å gå inn dørene. Han var neste en halv meter lengre enn min mannlige kollega (eller i det minste over et hode). 0 Siter
Gjest nordmann jeg Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 2,05 er våre innedører. Ok, takk. Da kan de fleste av oss gå oppreist gjennom dørene. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ok, takk. Da kan de fleste av oss gå oppreist gjennom dørene. Nå sier gubben at en standard dør er 2,10. Den heter det selv om målet kan vike med et par cm. Det er ikke selve døra som måles, men åpningen der en går inn. 0 Siter
Gjest nordmann jeg Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Nå sier gubben at en standard dør er 2,10. Den heter det selv om målet kan vike med et par cm. Det er ikke selve døra som måles, men åpningen der en går inn. Han typen så da ut til å bøye seg 10 cm for å gå inn/ut dørene. Tror ikke jeg tar målbånd med på jobb... Tidligere var vi nordmenn blant de høyeste. Vi vokser ikke så mye mer, men jeg har sett mange veldig høye nederlendere. Vår nye nederlandske sjef er imidlertid liten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.