Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeelp!!Jeg skal til Italia i sommer,og har verdens verste flyskrekk.Er det noen som har et forslag til evt.medikament man kan ta før flyreisen?Noe som virker?

Mista nikket
Skrevet

Jeg har fått vival av min lege. Fungerer helt flott sammen med et glass pils

Gjest Isprinsessen
Skrevet

Ring Sas Bråthen og be de sende deg en brosjyre som omhandler et flyskrekk-kurs de har. En venninne hadde super flyskrekk, fikk denne borsjyren som forklarer en del og hun flyr som bare det i dag! :-)

Lykke til. Italia er virkelig verdt det!!!!! :-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg brukte å ta enten en SOBRIL som du får av legen (beroligende, litt trött, og småhappy blir du av den)

Eller kjöpt på helsekost, tabletter som beroliger nervesystemet, jeg ble faktisk overraska over hvor bra effekt de hadde.SEDA PLUS heter de og jeg tok 3 stykker för avreise.

Men jeg var så heldig at jeg på en lang flytur mötte en flyvertinne som satt med meg i et par timer og pratet om flyskrekken. Det hjalp mye!

LYKKE TIL :)

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...