Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kanal ligger Zebra på? Eller får ikke vi den inn som har kabeltv fra UPS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant den Den lå på S 37.

Gjest Calóni
Skrevet

Den ligger på nummer 6 :D Va'kke jeg hjelpsom nå, kanskje? :P

Skrevet

Hihi, jeg har lagt den på nr 9.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du den?

Jeg hadde den tidligere, men nå finner jeg den ikke lenger. Jeg har UPC og dekoder, og på UPC sine hjemmesider står det at Zebra er en del av grunnpakka.

Nå bor jo ikke vi i samme kommune, men jeg synes det virker rart hvis de av en eller annen grunn har fjernet den der jeg bor. Vi hadde den jo før, og jeg har den pakka der den skal ligge.

Vel, jeg får kanskje ringe UPC.

Angelica :o)
Skrevet

Nei, 3 :P

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146687553' post='3097058]

Nei, 3 :P

Hvor har du TV2 og TV3 hen da? :o

Skrevet

Hvor har du TV2 og TV3 hen da? :o

19 og 15

Tven valgte det selv.. Dårlige valg egentlig

Enn du?

(Outer vi oss nå?) :P

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146688003' post='3097071]

19 og 15

Tven valgte det selv.. Dårlige valg egentlig

Enn du?

(Outer vi oss nå?) :P

Jeg har inntrykk av at "alle" har følgende:

1. Nrk 1

2. Nrk 2

3. Tv2

Selv liker jeg

1. Nrk 1

2. Tv2

3. Tv3

Så her hjemme har vi førstnevnte på stua, og sistnevnte på rommet mitt ;)

Og jepp, nå er vi nok outet, for de kombinasjene er det nok ikke mange som har! :o

Skrevet

Jeg har inntrykk av at "alle" har følgende:

1. Nrk 1

2. Nrk 2

3. Tv2

Selv liker jeg

1. Nrk 1

2. Tv2

3. Tv3

Så her hjemme har vi førstnevnte på stua, og sistnevnte på rommet mitt ;)

Og jepp, nå er vi nok outet, for de kombinasjene er det nok ikke mange som har! :o

Da jeg valgte så, lå kanalene sånn som din nr.1.

Men nå råder kaoset og siden jeg jobber med at kaosangsten ikke skal overta, så har jeg lært meg meg hvor kanalene ligger utenat :P *Nerd*

Skrevet

Har du den?

Jeg hadde den tidligere, men nå finner jeg den ikke lenger. Jeg har UPC og dekoder, og på UPC sine hjemmesider står det at Zebra er en del av grunnpakka.

Nå bor jo ikke vi i samme kommune, men jeg synes det virker rart hvis de av en eller annen grunn har fjernet den der jeg bor. Vi hadde den jo før, og jeg har den pakka der den skal ligge.

Jeg fant den på S 37

Skrevet

Har du den?

Jeg har forresten vestkant ups, de gjør forskjell på øst og vestkant når de legger ut kanalene. Jeg aner ikke hvorfor men jeg vil tro vi har den på samme sted

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146688685' post='3097087]

Da jeg valgte så, lå kanalene sånn som din nr.1.

Men nå råder kaoset og siden jeg jobber med at kaosangsten ikke skal overta, så har jeg lært meg meg hvor kanalene ligger utenat :P *Nerd*

Jepp, det er kaos på tv'en i stua her også, etter at man kommer over nummer 7-8. Til stor ergrelse for alle besøkende, seff :D

Skrevet

Jepp, det er kaos på tv'en i stua her også, etter at man kommer over nummer 7-8. Til stor ergrelse for alle besøkende, seff :D

De besøkende har jeg glemt. :/

Flaks at jeg ikke har noe liv utenom dol, blir sjeldent tid til besøk ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146689959' post='3097134]

De besøkende har jeg glemt. :/

Flaks at jeg ikke har noe liv utenom dol, blir sjeldent tid til besøk ;o)

Ja, det er de gangene tilsynsvergen eller gamle onkel Kåre er innom stort sett, at det er noe problem :P

Skrevet

Ja, det er de gangene tilsynsvergen eller gamle onkel Kåre er innom stort sett, at det er noe problem :P

Har VI en onkel Kåre? :-O

Skrevet

Stor sett det det går i her og!

Skrevet

Har du den?

Den er borte også fra oss som har Canal Digital-parabol

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er borte også fra oss som har Canal Digital-parabol

Merkelig.

Det er ikke lenge siden jeg hadde den, men så skulle jeg se en fotballkamp og da var den som forsvunnet i løse lufta.

Det kan være taktikk. De fjerner den fra grunnpakka og tvinger dermed fotballfrelste til å kjøpe kampene i stedet.

Men jeg skal ringe dem å høre.

Gjest Calóni
Skrevet

Har VI en onkel Kåre? :-O

Han sa det da han ringte på, iallfall :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...