Gå til innhold

Pokkers posten!

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå er jeg så h*lvetes irritert på posten.no at jeg tror jeg sprekker snart! Jeg _vil_ inn på nettsporing for å se hvor langt den nye skanneren min har kommet, men neida, bare feil og tull! Sånn har det vært i to dager... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Er det bare hos meg, eller er posten.no nede for telling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk denne meldingen, men jeg slo bare inn noen tall, har jo ikke noe reelt pakkenummer å spore på.

Feilmelding: Feil i underliggende system

Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere

Skrevet

Tror det er noe galt hos posten. Prøver selv å spore en pakke jeg sendte, men det stopper bare opp. Kan godt forstå frustrasjonen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg fikk denne meldingen, men jeg slo bare inn noen tall, har jo ikke noe reelt pakkenummer å spore på.

Feilmelding: Feil i underliggende system

Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere

Takk for hjelpen uansett, det er denne feilmeldinga jeg også får - og som jeg også fikk i hele går.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tror det er noe galt hos posten. Prøver selv å spore en pakke jeg sendte, men det stopper bare opp. Kan godt forstå frustrasjonen.

Ja, ikke sant det er frustrerende?! Jeg prøvde flere ganger i går også, akkurat samme greia da. Må da være måte på hvor vanskelig det skal være å rette opp en feil!

Skrevet

Samme her, har prøvd å spore en pakke fra jobb i hele går og i dag. Fikk faktisk sport den til slutt, sånn ca. midt på dagen i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...