Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Nå er jeg så h*lvetes irritert på posten.no at jeg tror jeg sprekker snart! Jeg _vil_ inn på nettsporing for å se hvor langt den nye skanneren min har kommet, men neida, bare feil og tull! Sånn har det vært i to dager... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Er det bare hos meg, eller er posten.no nede for telling? 0 Siter
Søssa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg fikk denne meldingen, men jeg slo bare inn noen tall, har jo ikke noe reelt pakkenummer å spore på. Feilmelding: Feil i underliggende system Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere 0 Siter
smokk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Tror det er noe galt hos posten. Prøver selv å spore en pakke jeg sendte, men det stopper bare opp. Kan godt forstå frustrasjonen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg fikk denne meldingen, men jeg slo bare inn noen tall, har jo ikke noe reelt pakkenummer å spore på. Feilmelding: Feil i underliggende system Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere Takk for hjelpen uansett, det er denne feilmeldinga jeg også får - og som jeg også fikk i hele går. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Tror det er noe galt hos posten. Prøver selv å spore en pakke jeg sendte, men det stopper bare opp. Kan godt forstå frustrasjonen. Ja, ikke sant det er frustrerende?! Jeg prøvde flere ganger i går også, akkurat samme greia da. Må da være måte på hvor vanskelig det skal være å rette opp en feil! 0 Siter
mettewa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Samme her, har prøvd å spore en pakke fra jobb i hele går og i dag. Fikk faktisk sport den til slutt, sånn ca. midt på dagen i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.