Gå til innhold

Liten mobiltelefon med flip?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

jeg skal ha meg ny mobil, og ønsker en sånn flip-telefon, altså sånn man slår opp. Men den skal være liten. Er det omtrent samme størrelse på disse telefonene, eller finnes det noen som er ekstra små? Noen som har en type å anbefale? Er litt uerfaren :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Settlers
Skrevet

Den jeg har er selvsagt finest - den er så nett at - og man kan gå med den i bukselomma uten at det ser FOR dumt ut :)

God å ta på er den også....

bitteliten Nokia: http://www.celularis.com/archivos/nokia_6101.jpg

En sånn en tror jeg kanskje jeg ønsker meg.

Er det god lagringskapasitet på den? Hvor mange meldinger kan du ha lagret, før du får beskjed om å slette?

Har den egen innboks for mms? Hvis ikke - kan man slette mange meldinger i gangen fra innboksen?

Gjest Settlers
Skrevet

Er det god lagringskapasitet på den? Hvor mange meldinger kan du ha lagret, før du får beskjed om å slette?

Har den egen innboks for mms? Hvis ikke - kan man slette mange meldinger i gangen fra innboksen?

Et spørsmål til; er kameraet brukbart?

Skrevet

vet ikke - nok plass vil jeg si :)Jeg sletter hele hurven med jevne mellomrom.

Skrevet

Et spørsmål til; er kameraet brukbart?

Kameraet er greit nok - de blir ikke SÅ verst på pc'en heller. Men det er ikke sånn blåtann i den - bare IR.

Gjest Settlers
Skrevet

vet ikke - nok plass vil jeg si :)Jeg sletter hele hurven med jevne mellomrom.

100 meldinger? mer eller mindre? Sånn cirka? :-)

Skrevet

100 meldinger? mer eller mindre? Sånn cirka? :-)

vet ikke! - kanskje det står om den på nettet et sted? :)

Gjest Settlers
Skrevet

vet ikke! - kanskje det står om den på nettet et sted? :)

Sitter her og leser om den nå :-) Det er vel N70 som er i skuddet for øyeblikket, men kunne de ikke laget den litt nettere da?! ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har også denne og er kjempefornøyd!

Liten telefon, men likevel er tastene så store at det ikke er noe problem å taste riktig ;o)

Nettopp! Var mye av grunnen til at jeg valgte denne.

Gjest Settlers
Skrevet

Denne har jeg og er ikke stor, veldig fint design på den.

http://www.gethandy.de/handyshop/bilder/handys/samsung-sgh-E730.jpg

Når du skriver sms'er, kommer det opp en slik boks i displayet med alle bokstavene på den knotten du trykker, som du må trykke deg bortover til riktig bokstav?

Skjønner du hva jeg mener? Sony Ericsson har sånn på sine telefoner, og dæsken døtte om jeg skal ha det en gang til!

Skrevet

Når du skriver sms'er, kommer det opp en slik boks i displayet med alle bokstavene på den knotten du trykker, som du må trykke deg bortover til riktig bokstav?

Skjønner du hva jeg mener? Sony Ericsson har sånn på sine telefoner, og dæsken døtte om jeg skal ha det en gang til!

hehe .det kan du jo velge vekk da :)hatt sånn jeg også

Gjest Settlers
Skrevet

hehe .det kan du jo velge vekk da :)hatt sånn jeg også

Neida, gikk ikke på den SE jeg hadde i alle fall, tro meg, jeg undersøkte. Jeg holdt det ikke ut, og kjøpte nye mobil bare etter kort tid, og selvfølgelig da lenge før bindingen var over. Ble dyrt det.. Hehe

Felles innboks, ja, sier du. Kan du flytte mms-meldinger over i egne mapper?

Maser fælt her nå..

Mary Poppins
Skrevet

Den jeg har er selvsagt finest - den er så nett at - og man kan gå med den i bukselomma uten at det ser FOR dumt ut :)

God å ta på er den også....

bitteliten Nokia: http://www.celularis.com/archivos/nokia_6101.jpg

Den er jo ikke noe fin, hva pokker er vitsen med antenne?

Skrevet

Når man får seg en ny telefon er det jo lurt å sette seg inn i funksjoner man kan slå av og på da... hehe

Det du snakker om der, er noe man uten problemer kan slå av på SE-telefoner.

Hvorfor er det så viktig å kunne få MMS-er i en egen innboks forresten? Det er jo et eget ikon foran MMS-er i innboksen, så man trenger ikke åpne meldingen for å se hva som er hva.

Gjest Shira12
Skrevet

Nei den er ikke slik med bokstavene som den SE du hadde.

Eneste minuset med sms-skrivingen er at det ikke automatisk kommer stor bokstav etter punktum.

Men det er ikke egen innboks for MMS, så at det var noe du ville ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...