Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til det vi utvekslet om lærerplaner. Min skole har etter undersøkelse ikke startet med ny lærerplan, men de har vurdert det slik at barna blir frusterte dersom lærerne holder igjen. Barna er motiverte for læring, og har forventning om læring.

De innførte derfor i år at små og store bokstaver henger sammen over tavlen. De skal likevel lære begge bokstavtypene, og ved å se dem lærer de etterhvert begge deler. Barna er svært ivrige etter å lære bokstavene. Så ingen ny lærerplan, men forskutterer altså deler av pedagogikken, etter det jeg forstår.

Til tross for dette var det visstnok ikke mange som hadde lært seg lesing som du beskriver at din datter gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229117-isbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...