Gå til innhold

Aldersdiskriminering fra fylte 35!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også skriver de "Sørensen understreker at det ser ut til å være spesielle årsaker til at Ericsson velger å fjerne eldre ansatte."

Eldre ansatte!

Jeg er 34 år i 4 måneder til. Blir jeg å kategorisere i gruppen "eldre" om 4 måneder?

Skrevet

Også skriver de "Sørensen understreker at det ser ut til å være spesielle årsaker til at Ericsson velger å fjerne eldre ansatte."

Eldre ansatte!

Jeg er 34 år i 4 måneder til. Blir jeg å kategorisere i gruppen "eldre" om 4 måneder?

Når man er rundt 35, er man jo middelaldrende. ;)

Jeg har aldri tenkt på folk i midten av tredveårene som middelaldrende, men da ei bekjent av meg fikk barn da hun var 35, hadde legen sagt ang. et eller annet: 'Det er helt vanlig for middelaldrende kvinner'. ;-)

Skrevet

Når man er rundt 35, er man jo middelaldrende. ;)

Jeg har aldri tenkt på folk i midten av tredveårene som middelaldrende, men da ei bekjent av meg fikk barn da hun var 35, hadde legen sagt ang. et eller annet: 'Det er helt vanlig for middelaldrende kvinner'. ;-)

ok, det er vel bare å innse det.

*går og bestiller rullator*

midnattsol
Skrevet

Da er jeg jo eldgammel...(knegg hele 38) i deres øyne. Hvilke kvaliteter er de ute etter i denne bedriften, tro? Alder alene kan da ikke være tilstrekkelig kriterium å vurdere arbeidsinnsats etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...