Maggi Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Plutselig kjente jeg alderen tynge. Sjekk denne! http://www.dagbladet.no/dinside/2006/05/03/465153.html Og jeg skal i alle fall ikke kjøpte noen Ericsson i mitt liv! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Også skriver de "Sørensen understreker at det ser ut til å være spesielle årsaker til at Ericsson velger å fjerne eldre ansatte." Eldre ansatte! Jeg er 34 år i 4 måneder til. Blir jeg å kategorisere i gruppen "eldre" om 4 måneder? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Også skriver de "Sørensen understreker at det ser ut til å være spesielle årsaker til at Ericsson velger å fjerne eldre ansatte." Eldre ansatte! Jeg er 34 år i 4 måneder til. Blir jeg å kategorisere i gruppen "eldre" om 4 måneder? Når man er rundt 35, er man jo middelaldrende. Jeg har aldri tenkt på folk i midten av tredveårene som middelaldrende, men da ei bekjent av meg fikk barn da hun var 35, hadde legen sagt ang. et eller annet: 'Det er helt vanlig for middelaldrende kvinner'. ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Når man er rundt 35, er man jo middelaldrende. Jeg har aldri tenkt på folk i midten av tredveårene som middelaldrende, men da ei bekjent av meg fikk barn da hun var 35, hadde legen sagt ang. et eller annet: 'Det er helt vanlig for middelaldrende kvinner'. ;-) ok, det er vel bare å innse det. *går og bestiller rullator* 0 Siter
midnattsol Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Da er jeg jo eldgammel...(knegg hele 38) i deres øyne. Hvilke kvaliteter er de ute etter i denne bedriften, tro? Alder alene kan da ikke være tilstrekkelig kriterium å vurdere arbeidsinnsats etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.