Gjest Mystifikk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvilken fotoalbumer bruker dere og hvor kjøper dere dem? Jeg liker best slip-in albumer med 3 bilder i høyden og plass til å skrive bak. Problemet er bare at jeg synst utvalget er så utrolig dårlig og de fleste album ser så plasstikaktige ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har flere sånne fordi de er lettvindte, men de jeg liker best er de med pappsider og skilleark slik at jeg kan form bildene, lime dem inn som jeg vil og skrive mer utfyllende til og evt. lime inn billetter og andre småting også. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 På Nille har de noen utrolig fine album! På forsiden kan man selv sette inn et bilde, i midten av albumet. Ellers er det sorte ark som man limer inn bildene på. Tror forresten at det finnes noe å feste bildene med, bakerst, men jeg limer. Albumet finnes i tre farger og to størrelser. Veldig fine :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.