Gå til innhold

Fotoalbum

Anbefalte innlegg

Gjest Mystifikk
Skrevet

Hvilken fotoalbumer bruker dere og hvor kjøper dere dem?

Jeg liker best slip-in albumer med 3 bilder i høyden og plass til å skrive bak. Problemet er bare at jeg synst utvalget er så utrolig dårlig og de fleste album ser så plasstikaktige ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere sånne fordi de er lettvindte, men de jeg liker best er de med pappsider og skilleark slik at jeg kan form bildene, lime dem inn som jeg vil og skrive mer utfyllende til og evt. lime inn billetter og andre småting også.

Gjest Settlers
Skrevet

På Nille har de noen utrolig fine album! På forsiden kan man selv sette inn et bilde, i midten av albumet. Ellers er det sorte ark som man limer inn bildene på. Tror forresten at det finnes noe å feste bildene med, bakerst, men jeg limer.

Albumet finnes i tre farger og to størrelser. Veldig fine :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...