Gå til innhold

Samsung E 730

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Noen som har denne? Er du fornøyd?

Har den felles innboks for sms og mms? Har den huskelapp-funksjon?

Når du skriver sms'er, kommer det opp en slik boks i displayet med alle bokstavene på den knotten du trykker, som du må trykke deg bortover til riktig bokstav? Det vil jeg absolutt ikke ha.

Et godt telefonkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Nokia har felles innboks -har sjekket nå ;)

Gjest Persille
Skrevet

"Noen som har denne? Er du fornøyd? "

Ja og ja :) Bortsett fra at jeg synes batteriet kanskje er _litt_ dårlig. Den holder i noen døgn om man ikke bruker den noe særlig, men jeg bruker den mye, og da holder den bare sånn ca en dag.

"Har den felles innboks for sms og mms? Har den huskelapp-funksjon?"

Ja, og ja.

"Når du skriver sms'er, kommer det opp en slik boks i displayet med alle bokstavene på den knotten du trykker, som du må trykke deg bortover til riktig bokstav? Det vil jeg absolutt ikke ha."

Nei, det gjør det ikke. Er ordlisten på skriver den det vanligste ordet, så endrer du ved å trykke en tast. Alternativt kan man stave, eller skrive bokstav for bokstav, men alltid rett i displayet. Og så kan man endre alfabet fra ordliste, til vanlige enkeltbokstaver, til tall til tegn med ett enkelt trykk - veldig bra :)

"Et godt telefonkjøp? "

Uten tvil :)

Gjest Settlers
Skrevet

"Noen som har denne? Er du fornøyd? "

Ja og ja :) Bortsett fra at jeg synes batteriet kanskje er _litt_ dårlig. Den holder i noen døgn om man ikke bruker den noe særlig, men jeg bruker den mye, og da holder den bare sånn ca en dag.

"Har den felles innboks for sms og mms? Har den huskelapp-funksjon?"

Ja, og ja.

"Når du skriver sms'er, kommer det opp en slik boks i displayet med alle bokstavene på den knotten du trykker, som du må trykke deg bortover til riktig bokstav? Det vil jeg absolutt ikke ha."

Nei, det gjør det ikke. Er ordlisten på skriver den det vanligste ordet, så endrer du ved å trykke en tast. Alternativt kan man stave, eller skrive bokstav for bokstav, men alltid rett i displayet. Og så kan man endre alfabet fra ordliste, til vanlige enkeltbokstaver, til tall til tegn med ett enkelt trykk - veldig bra :)

"Et godt telefonkjøp? "

Uten tvil :)

Takk for svar :-)

Lurer på en ting:

Du skriver: "Er ordlisten på skriver den det vanligste ordet, så endrer du ved å trykke en tast. Alternativt kan man stave, eller skrive bokstav for bokstav, men alltid rett i displayet."

Det er ikke ordlisten jeg mener med den der boksen. Det er rett og slett en boks med alle bokstavene som finnes på den tasten du trykker. Tar uendelig mye lengre tid å trykke bortover den boksen, enn når man trykker uten den.

Det var virkelig noe herk altså! Anti-boks jeg! :-) Men det er ikke sånn altså?

Gjest Persille
Skrevet

Takk for svar :-)

Lurer på en ting:

Du skriver: "Er ordlisten på skriver den det vanligste ordet, så endrer du ved å trykke en tast. Alternativt kan man stave, eller skrive bokstav for bokstav, men alltid rett i displayet."

Det er ikke ordlisten jeg mener med den der boksen. Det er rett og slett en boks med alle bokstavene som finnes på den tasten du trykker. Tar uendelig mye lengre tid å trykke bortover den boksen, enn når man trykker uten den.

Det var virkelig noe herk altså! Anti-boks jeg! :-) Men det er ikke sånn altså?

Jeg skjønte hva du mente, men den bokser kommer opp når man skal stave et ord også på telefonene som har den - og da går det helt i ball for meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...