Gjest dekk-kjøper Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Får man kjøpt bildekk billigere i Sverige enn her i Norge? Tar meg en time å kjøre dit så hvis jeg kan spare penger på det vil jeg gjerne ha noen URLer og tips 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 joa - søk på Strømstad -men vi har kjøpt hos Sjarif eller hva han heter....rett nord for Oslo. Skummelt sted da, på veggen står et skilt; Tyveri blir ikke anmeldt men straffet. Men billig var det! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 joa - søk på Strømstad -men vi har kjøpt hos Sjarif eller hva han heter....rett nord for Oslo. Skummelt sted da, på veggen står et skilt; Tyveri blir ikke anmeldt men straffet. Men billig var det! Sharif, på skedsmokorset. http://www.sharif.no/ 0 Siter
Goliath Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Tror ikke det er noe særlig å spare på dekk i Sverige. Men det er mye å spare på å finne den "rette" forhandleren i Norge. F.eks Sharif som de andre her til nå har nevnt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.