Gå til innhold

Svelger du kameler?

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

"Svelg kamelene som om de skulle vært vitaminer."

Jeg for min del svelger unna kameler vel ofte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk du, jeg har svelget en del kameler i mitt liv, har nesten fått smaken på kamelhår etter hvert ;-)

Skrevet

Åja, kameler serveres innimellom til frokost, middag og kvelds her - og av og til som smågodt innimellom og. ;o)

jubalong70
Skrevet

Å ja, her svelges det kameler til stadighet.

Gjest dobba
Skrevet

Det er stort sett på jobben at kameler svelges. Man blir nesten kvalm av så mye dyr.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvis du synes det blir for mange kameler, burde du kanskje vurdere hver kamel.

Ikke bra med et ensidig kosthold... Eller overspising...

Det er lov å si ifra av og til. Utfordringen ligger kanskje mest i måten man sier i fra på?

Gjest Shira12
Skrevet

Joda, her svelges det kameler innimellom ja.

Gjest theoline
Skrevet

Jepp, flere å flere etter som åra går og ungen vokser til!

De går også ned mothårs, og jeg synes det er like traurig hver gang!

Gjest neofix
Skrevet

Nei. Jeg foretrekker seigmenn. :-)

På jobben hender det at jeg må gjøre ting på en annen måte enn jeg ønsker, men jeg har hittil ikke svelget en eneste kamel likevel. Jeg har akseptert at jeg ikke har fått "viljen min", uten at det har opplevdes som et stort nederlag.

På hjemmebane har vi ikke hatt så mange prinsipper i forhold til barna, egentlig, så derav blir det lite kamel-svelging. Er vel bare en eneste ting jeg kan komme på som kommer under betegnelsen kamel-spising, og det er bruken av TV / film til barna. Men det er ikke noe som plager meg nevneverdig nå mer. :-)

Gjest sirikat
Skrevet

Jo takk du, jeg har svelget en del kameler i mitt liv, har nesten fått smaken på kamelhår etter hvert ;-)

Hehe..

Skrevet

Ja, men ikke så ofte at det går ut over selvverdet.

Skrevet

Nei, nå har jeg nådd en alder hvor jeg har sluttet. Er det noe jeg har lært så er det at å svelge kameler, hjelper ingen og aller minst meg sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...