Gjest pittpottnøtt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 "Svelg kamelene som om de skulle vært vitaminer." Jeg for min del svelger unna kameler vel ofte... 0 Siter
chagula Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jo takk du, jeg har svelget en del kameler i mitt liv, har nesten fått smaken på kamelhår etter hvert ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Åja, kameler serveres innimellom til frokost, middag og kvelds her - og av og til som smågodt innimellom og. ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Å ja, her svelges det kameler til stadighet. 0 Siter
Gjest dobba Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det er stort sett på jobben at kameler svelges. Man blir nesten kvalm av så mye dyr. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvis du synes det blir for mange kameler, burde du kanskje vurdere hver kamel. Ikke bra med et ensidig kosthold... Eller overspising... Det er lov å si ifra av og til. Utfordringen ligger kanskje mest i måten man sier i fra på? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Joda, her svelges det kameler innimellom ja. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jepp, flere å flere etter som åra går og ungen vokser til! De går også ned mothårs, og jeg synes det er like traurig hver gang! 0 Siter
Gjest neofix Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Nei. Jeg foretrekker seigmenn. :-) På jobben hender det at jeg må gjøre ting på en annen måte enn jeg ønsker, men jeg har hittil ikke svelget en eneste kamel likevel. Jeg har akseptert at jeg ikke har fått "viljen min", uten at det har opplevdes som et stort nederlag. På hjemmebane har vi ikke hatt så mange prinsipper i forhold til barna, egentlig, så derav blir det lite kamel-svelging. Er vel bare en eneste ting jeg kan komme på som kommer under betegnelsen kamel-spising, og det er bruken av TV / film til barna. Men det er ikke noe som plager meg nevneverdig nå mer. :-) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jo takk du, jeg har svelget en del kameler i mitt liv, har nesten fått smaken på kamelhår etter hvert ;-) Hehe.. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja, men ikke så ofte at det går ut over selvverdet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, nå har jeg nådd en alder hvor jeg har sluttet. Er det noe jeg har lært så er det at å svelge kameler, hjelper ingen og aller minst meg sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.