Kvinnen med utopiene Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Det er helt annerledes en Dr.Who. Dr.Who er ikke komedie og er helt surrealistisk. Red Dwarf er mer "lavpannet" humor. Mange billige poenger og gjentagelser. Som KaVa sier så må du like denne typen humor. Det skal også sies at de 2 første sesongene er langt bedre enn de siste. Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå). ”Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå).” Hehe. Men betyr det at du ikke liker Dr. Who? 0 Siter
petter smart Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 ”Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå).” Hehe. Men betyr det at du ikke liker Dr. Who? Jeg så, og likte, den opprinnelige Dr.Who. Selv om jeg ikke helt forsto alt. Men det de lager i dag er bare dritt. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg så, og likte, den opprinnelige Dr.Who. Selv om jeg ikke helt forsto alt. Men det de lager i dag er bare dritt. Det gøyeste er når det er ting man ikke helt forstår. Jeg er heller ikke overbegeistret for det nye, men ser på det for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.