Gå til innhold

Hjelp! Kjærestegaveforslag?

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det er helt annerledes en Dr.Who. Dr.Who er ikke komedie og er helt surrealistisk. Red Dwarf er mer "lavpannet" humor. Mange billige poenger og gjentagelser.

Som KaVa sier så må du like denne typen humor.

Det skal også sies at de 2 første sesongene er langt bedre enn de siste. Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå).

”Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå).”

Hehe.

Men betyr det at du ikke liker Dr. Who?

Videoannonse
Annonse
petter smart
Skrevet

”Det virker som om de brukte opp de gode poengene og måtte strekke alt stadig lenger (litt som hotell cæsar gjør nå).”

Hehe.

Men betyr det at du ikke liker Dr. Who?

Jeg så, og likte, den opprinnelige Dr.Who. Selv om jeg ikke helt forsto alt.

Men det de lager i dag er bare dritt.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg så, og likte, den opprinnelige Dr.Who. Selv om jeg ikke helt forsto alt.

Men det de lager i dag er bare dritt.

Det gøyeste er når det er ting man ikke helt forstår. Jeg er heller ikke overbegeistret for det nye, men ser på det for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...