Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med mine gamle foreldre?


Gjest Datter som ikke lenger vet hva hun skal gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Datter som ikke lenger vet hva hun skal gjøre

Jeg er sliten !Men det er ingenting i forhold til det hva faren min er. Og han er 83 år.Moren min er svært krevende mot han.Hun kjefter og smeller på han hele dagen.Ingenting av det han gjør er bra nok.Og hvis han ikke gjør det hun ber han om fort nok, da sitter hun å gråter.8-10 ganger om dagen.Hun er ikke mobil i det hele tatt.Etter 3 drypp er hun blitt totalt passiv.Hun bare sitter i en stol og kommanderer alt og alle.Jeg har fortalt dette til hjemmesykepleien, men de sier at alt ser bra ut når de er der.De er der 1 gang om dagen.Men alt ER ikke bra.Faren min klager ikke.Han sier ikke et ord.Men han er sliten, veldig sliten.Fastlegen sier at det ikk er mer å gjøre for moren min.Jeg kjenner selv at jeg begynner å bli tappet for krefter.Jeg har famile, små unger og jobb.

Hvem kan hjelpe oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...