Gå til innhold

Utbrent i en alder av 30


Gjest Kvinnen75

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnen75

Jeg er totalt fysisk og mentalt utslitt for tida. Har også en del stivhet i kroppen og orker ikke bevege meg fort. Har hatt psykiske problemer gjennom hele livet. De siste to årene har jeg slitt med en tunghet og har ikke orket stort. Men først i det siste så har dette forverret seg mye. Går på et kurs via aetat, og det er veldig tungt å henge med. Venter på å komme til endokrinolog pga høye prolactin verdier (går på risperdal). Kan de ha med det å gjøre?

Før i tida var jeg både her og der, og klarte ikke sitte stille. Nå er det omvendt. Fryser mye og må ligge mye og hvile. Føler jeg lever inne i en "Tåke". Jeg hadde aldri lange depresjoner før heller. Det jeg har nå vet jeg ikke hva er i grunn.

Noen som har samme erfaringer, eller noen tips/innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

Har du mye spenninger i kroppen.

Selv har klarer jeg aldri og slappe helt av og det gjør kroppen både stiv og vond.

Man går jo på en måte på akkord med seg selv.

Forstår godt at du blir trøtt og må hvile mye.

Jeg var selv en turbo før i tiden men har måttet trappe ned og det er vanskelig og godta.

Man føler at man ikke klarer og yte det man vil og blir skuffet og fortvilt.

Håper du får det bedre og at du klarer og gå litt ute og få brukt kroppen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette har overveiende sannsynlig ikke noe med utbrenthet å gjøre.

Jeg vil tro du har en depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...