Gå til innhold

Tatoveringer er blod-harry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sant??? Jeg har jo kjøpt Harley Davidson, og hadde tenkt meg en stor tatovering med "MAMMA" på overarmen, men nå er jeg ikke helt sikker lengre. Trodde det var cool!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Kvinnen med utopiene

15

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

5

Skrevet

Jeg syntes at det vittigste av alt er at nesten alle som tar tatoveringer sier:

"Jeg har laget en klassisk en, som ikke er så preget av moten..."

HÆÆÆ!? Fatter de ikke at det ikke finnes noe klassisk og tidløst når det kommer til formutrykk. Det vil ALLTID var preget av den tiden den ble tatt på , og derved alltid blir umoderne og litt teit ettersom årene går.

Klassiske roser, klassiske sommerfugler, klassiske pantere, klassiske skorpioner, klassiske etniske og klassike kinesertegn.

Jeg er sikker på at det er mange der ute med; "Dum turist" tatovert på kinesisk.

Skrevet

Klassiske roser, klassiske sommerfugler, klassiske pantere, klassiske skorpioner, klassiske etniske og klassike kinesertegn.

Jeg er sikker på at det er mange der ute med; "Dum turist" tatovert på kinesisk.

Jeg hørte en gang om en som hadde strikket et kinesisk tegn hun fant i menyen på en kinarestaurant som mønster i en genser.

Hva det sto?

"En god men billig rett".

Gjest jajamennsan
Skrevet

Du er veldig opptatt av dette skjønner jeg...leste samme innlegget på et annet forum også.

Du vil fortelle folk hva de skal gjøre du :)

Skrevet

Liker mine tatoveringer jeg...mote eller ikke...:-)

....og kan egentlig ikke se for meg at jeg skal løpe avgårde for å få de fjernet....

:-p

Skrevet

Jeg hørte en gang om en som hadde strikket et kinesisk tegn hun fant i menyen på en kinarestaurant som mønster i en genser.

Hva det sto?

"En god men billig rett".

*flirer*

Undres på hva slags respons hun ville fått dersom hun hadde tråkket rundt i Kina med den genseren på?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og jeg som går rundt og tenker på å få meg en ny, eller bygge ut den jeg allerede har.

Jeg er harry, jeg.

Skrevet

Og jeg som går rundt og tenker på å få meg en ny, eller bygge ut den jeg allerede har.

Jeg er harry, jeg.

Drit harry....:-p

You and me....*fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drit harry....:-p

You and me....*fnis*

Du er harry. Det har riktig nok lite med tatoveringene å gjøre, men du er harry.

Hadde det ikke vært for at du ofte er på fjellet i påska hadde du rimelig sikkert vært å finne i svinesund hver eneste skjærtorsdag.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er harry, jeg.

Jeg har hørt om den store tatoveringen som Prozak planlegger, men jeg visste ikke at du har en.

Hva og hvor er tatoveringen din?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har hørt om den store tatoveringen som Prozak planlegger, men jeg visste ikke at du har en.

Hva og hvor er tatoveringen din?

Jeg har en greie rundt armen.

Men jeg synes den er litt tynn, og vurderer å bygge den oppover mot skulderen. Få litt størrelse på den. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har en greie rundt armen.

Men jeg synes den er litt tynn, og vurderer å bygge den oppover mot skulderen. Få litt størrelse på den. :)

Hmmm, kanskje jeg skulle prøve å forhandle til meg et bilde av den også? Men jeg har ingen tatovering å gi i bytte.

Skrevet

Du er harry. Det har riktig nok lite med tatoveringene å gjøre, men du er harry.

Hadde det ikke vært for at du ofte er på fjellet i påska hadde du rimelig sikkert vært å finne i svinesund hver eneste skjærtorsdag.

*fornærma*

*evig fornærma*

Skal dra deg med på dansketur jeg....

.....så...:-)

*snurten*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm, kanskje jeg skulle prøve å forhandle til meg et bilde av den også? Men jeg har ingen tatovering å gi i bytte.

Jeg får ta et når jeg har bygd den ut, hvis jeg går for det.

Driver og sjekker litt rundt forbi nå, men jeg tror jeg må innom et studio og høre. Jeg husker dog ikke hvordan det er med sol og sånn, hvor lenge jeg må beskytte den, så jeg vet ikke om jeg får gjort det før sommeren.

Men jeg tenkte å sjekke ut litt i nær framtid.

Det er en utrolig deilig følelse å bli stukket til blods og se fargen komme. Fantastisk. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får ta et når jeg har bygd den ut, hvis jeg går for det.

Driver og sjekker litt rundt forbi nå, men jeg tror jeg må innom et studio og høre. Jeg husker dog ikke hvordan det er med sol og sånn, hvor lenge jeg må beskytte den, så jeg vet ikke om jeg får gjort det før sommeren.

Men jeg tenkte å sjekke ut litt i nær framtid.

Det er en utrolig deilig følelse å bli stukket til blods og se fargen komme. Fantastisk. :)

Da tar vi bildene i to omganger :-)

"Det er en utrolig deilig følelse å bli stukket til blods og se fargen komme. Fantastisk. :)"

Det høres heller marerittaktig ut, det der! Jeg har et dårlig forhold til sprøyter, så det er neppe noe for meg.

Derimot så har jeg lekt nålepute for en akupunktør mange ganger, så jeg er litt småtøff likevel :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da tar vi bildene i to omganger :-)

"Det er en utrolig deilig følelse å bli stukket til blods og se fargen komme. Fantastisk. :)"

Det høres heller marerittaktig ut, det der! Jeg har et dårlig forhold til sprøyter, så det er neppe noe for meg.

Derimot så har jeg lekt nålepute for en akupunktør mange ganger, så jeg er litt småtøff likevel :-)

Jeg liker heller ikke sprøyter, selv om jeg ikke er redd dem.

Her stikkes det jo kun i huden, og ikke innover i muskelen eller blodåra, så det er helt annerledes. :)

Men jeg synes fyren over er spik, spenna. Han har messa om dette nå i lang tid. Merkelig å engasjere seg så til de grader i hva andre velger å gjøre med kroppen sin. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg liker heller ikke sprøyter, selv om jeg ikke er redd dem.

Her stikkes det jo kun i huden, og ikke innover i muskelen eller blodåra, så det er helt annerledes. :)

Men jeg synes fyren over er spik, spenna. Han har messa om dette nå i lang tid. Merkelig å engasjere seg så til de grader i hva andre velger å gjøre med kroppen sin. :)

Det er første gang jeg har lagt merke til disse trådene. Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes?

Jeg trodde tatovering var utrolig smertefullt. Er det ikke det likevel, siden det bare stikkes i huden? Hvis det er på nivå med akupunkturnåler, så er det til å leve med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er første gang jeg har lagt merke til disse trådene. Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes?

Jeg trodde tatovering var utrolig smertefullt. Er det ikke det likevel, siden det bare stikkes i huden? Hvis det er på nivå med akupunkturnåler, så er det til å leve med.

Jeg har aldri forsøkt akupunktur.

Men min går rundt armen, og på innsiden der skal det visstnok være veldig vondt, men jeg opplevde smerten som deilig.

Må sies at jeg satt og smågrua meg til nåla som skulle gjennom kølla etter at tatoveringen var ferdig, så det mulig fokuset mitt var et helt annet sted. :)

Men fyren driver korstog, ja. Veldig rart. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør med kroppene sine, og skulle de angre, vel; Det er deres problem. Alle bør vite at en tatovering skal sitte der for livet, og er man så fiksert på detaljer at en ufin tatovering vil sende en ut i et psykiske helvete, er det ikke spesielt lurt å ta tatoveringen i utgangspunktet.

Men gjør de det likevel: Det er deres problem.

Sannsynligvis har fyren blitt dumpa til fordel for en tatovert skapning, og retter derfor sin frustrasjon mot andre tatoverte. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri forsøkt akupunktur.

Men min går rundt armen, og på innsiden der skal det visstnok være veldig vondt, men jeg opplevde smerten som deilig.

Må sies at jeg satt og smågrua meg til nåla som skulle gjennom kølla etter at tatoveringen var ferdig, så det mulig fokuset mitt var et helt annet sted. :)

Men fyren driver korstog, ja. Veldig rart. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør med kroppene sine, og skulle de angre, vel; Det er deres problem. Alle bør vite at en tatovering skal sitte der for livet, og er man så fiksert på detaljer at en ufin tatovering vil sende en ut i et psykiske helvete, er det ikke spesielt lurt å ta tatoveringen i utgangspunktet.

Men gjør de det likevel: Det er deres problem.

Sannsynligvis har fyren blitt dumpa til fordel for en tatovert skapning, og retter derfor sin frustrasjon mot andre tatoverte. :)

Så du tok tatoveringen og Prins Albert samme dag?

Da var du nok så paralysert av skrekk at du knapt fikk med deg hva som skjedde rundt armen ;-)

Han med korstoget har nok helt sikkert opplevd noe negativt i forbindelse med tatovering eller en tatovert.

Min teori er at han tapte et veddemål med den følgen at han måtte la seg tatovere. Men når han satt der klar til å stikkes, og alle kompisene så på, så feiga han ut og stakk. Kompisene derimot gjennomførte det, og nå vil han at de skal fremstå som blod-harry.

Vinner jeg førstepris for den?

Skrevet

*LOL* Det er lenge siden noen har skrevet det sedvanlige sytete tullet om tatoveringer, så det var vel på tide :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...