ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Så du tok tatoveringen og Prins Albert samme dag? Da var du nok så paralysert av skrekk at du knapt fikk med deg hva som skjedde rundt armen ;-) Han med korstoget har nok helt sikkert opplevd noe negativt i forbindelse med tatovering eller en tatovert. Min teori er at han tapte et veddemål med den følgen at han måtte la seg tatovere. Men når han satt der klar til å stikkes, og alle kompisene så på, så feiga han ut og stakk. Kompisene derimot gjennomførte det, og nå vil han at de skal fremstå som blod-harry. Vinner jeg førstepris for den? Det var en jævla god teori. Uansett er vi inne på noe. Det er umulig å nære slikt et hat mot tatoveringer uten at det stikker noe bak. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det er første gang jeg har lagt merke til disse trådene. Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes? Jeg trodde tatovering var utrolig smertefullt. Er det ikke det likevel, siden det bare stikkes i huden? Hvis det er på nivå med akupunkturnåler, så er det til å leve med. "Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes?" Det har da jeg også hevdet - og det er jo ikke noe annet enn fakta :-) P.S: "Dømt til å mislykkes" utelukker ikke unntak :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det var en jævla god teori. Uansett er vi inne på noe. Det er umulig å nære slikt et hat mot tatoveringer uten at det stikker noe bak. "Stikker noe bak" LOL! Det var riktig formulering i denne sammenheng! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg syntes at det vittigste av alt er at nesten alle som tar tatoveringer sier: "Jeg har laget en klassisk en, som ikke er så preget av moten..." HÆÆÆ!? Fatter de ikke at det ikke finnes noe klassisk og tidløst når det kommer til formutrykk. Det vil ALLTID var preget av den tiden den ble tatt på , og derved alltid blir umoderne og litt teit ettersom årene går. "HÆÆÆ!? Fatter de ikke at det ikke finnes noe klassisk og tidløst når det kommer til formutrykk. Det vil ALLTID var preget av den tiden den ble tatt på , og derved alltid blir umoderne og litt teit ettersom årene går." At ingenting er "tidløst" er helt irrelevant i forhold til hvorvidt noe er en mote eller ikke. Og du finner selvfølgelig mange formuttrykk som ikke er en del av moten, og noen som ikke har vært en del av moten på uendelig lenge. Poenget er at man skal ikke få en tatovering fordi det er mote, i en eller annen grad. Og man bør tenke nok gjennom det til at man ikke ender opp med noe man vil "hate", eller angre bittert på at man tok, i ettertid. "Uttalelsen" om at ingenting er klassisk - du ser vel selv hvor feil det blir å si noe sånt? Klassisk og tidløst er ikke en og samme ting. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 På den tiden som kun sjømenn hadde tatoveringer, så er det merkelig at ikke flere tok tatoveringer da? Ut fra ditt motiv? Merkelig at de som ikke er influert av tatoveringsmoten, tok sin først når det ble mote? Goddag mann, økseskaft? Er det mulig å svare mer usaklig og irrelevant? *LOL* For å summere opp din "logikk" i klartekst: Det at ingen som _ikke var sjømenn_ tok tatoveringer da det _bare var sjømenn_ som hadde det (uhm...ingen andre enn de eneste som gjorde det, gjorde det...), betyr altså at absolutt ingen har tatoveringer som ikke er tatt på grunn av mote? Litt av en vitenskapsmann og logiker, du...?:-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 De jeg kjenner som tok tatoveringer på tidlig 90 tall og frem mot 2000, sier nå at de begynner å angre... Og det som kjennertegner dem er at de alle rasjonaliserte med at det var så "tidløst" når de tok tatoveringen. De som ikke klager, skal ikke jeg le av. Men jeg ler av alle de andre... Men det sier seg da selv, at når noen er så dumme at de gjør noe slikt p.g.a en motebølge, så kommer de til å angre? Jeg fatter ikke hvorfor enkelte er nødt til å forsøke å formane overfor de som gir f... i mote, at de ikke skal gjøre det og det fordi "de kjenner noen som gjorde det og det" o.s.v. "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvordan kan man bli glad i en tatovering? Hva har den beriket livet ditt med? *nysgjerrig* På samme måte som du blir spesiellt glad i et bestemt klesplagg, et smykke e.l. Bare på en mer "personlig" måte. Enkelt og greit. "..............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 "Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes?" Det har da jeg også hevdet - og det er jo ikke noe annet enn fakta :-) P.S: "Dømt til å mislykkes" utelukker ikke unntak :-) ".............................................." jeg har tatt den "tenårings-ekteskap" debatten så mange ganger på Samlivsforumet at jeg ikke orker den i dag. Da har jeg mye mer lyst til å høre nytt om tatoveringen din Er den ferdig planlagt? 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Den morsomste tatoeringen jeg har sett, var en ung mann som hadde tatovert seg "made in Korea" Syns jeg var god! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 jeg har tatt den "tenårings-ekteskap" debatten så mange ganger på Samlivsforumet at jeg ikke orker den i dag. Da har jeg mye mer lyst til å høre nytt om tatoveringen din Er den ferdig planlagt? Heh-heh...det er jo ingen "debatt" - det er bare å se på statistikken :-) Men joda - den er rimelig klar. Men den blir dyr :-/ ".............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Heh-heh...det er jo ingen "debatt" - det er bare å se på statistikken :-) Men joda - den er rimelig klar. Men den blir dyr :-/ ".............................................." Kommer du til å ta den snart? Kanskje jeg kommer til å be deg om bilde også (Av tatoveringen) 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Goddag mann, økseskaft? Er det mulig å svare mer usaklig og irrelevant? *LOL* For å summere opp din "logikk" i klartekst: Det at ingen som _ikke var sjømenn_ tok tatoveringer da det _bare var sjømenn_ som hadde det (uhm...ingen andre enn de eneste som gjorde det, gjorde det...), betyr altså at absolutt ingen har tatoveringer som ikke er tatt på grunn av mote? Litt av en vitenskapsmann og logiker, du...?:-) "............................................." Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet? Vet du det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Heh-heh...det er jo ingen "debatt" - det er bare å se på statistikken :-) Men joda - den er rimelig klar. Men den blir dyr :-/ ".............................................." Hva slags tatovering er det snakk om? Og du har kanskje peiling på tatovører i Oslo? Hvor går man? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 "Stikker noe bak" LOL! Det var riktig formulering i denne sammenheng! Ja, noe må jo stikke fyren. Jeg kan forstå enkelte kampsaker, men folk som gjør noe med kroppen sin, uansett årsak, om det så er på grunn av moten eller om det har dypere og mer gjennomtenkte årsaker, må da få styre som de selv vil. En tatovering går ikke utover noen andre enn personen selv. Men nå har jeg kanskje kommet i en alder hvor jeg ikke akkurat bryr meg veldig om folk som eventuelt måtte finne meg harry. Selv synes jeg tatoveringer kan være kult, selv om jeg også finner det noe merkelig at enkelte f.eks. tatoverer navnet sitt på skulderen. Selv om det muligens kan være praktisk hvis man blir veldig full og trenger å vite navnet sitt - fort. Jaja, gærninger finnes overalt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja, noe må jo stikke fyren. Jeg kan forstå enkelte kampsaker, men folk som gjør noe med kroppen sin, uansett årsak, om det så er på grunn av moten eller om det har dypere og mer gjennomtenkte årsaker, må da få styre som de selv vil. En tatovering går ikke utover noen andre enn personen selv. Men nå har jeg kanskje kommet i en alder hvor jeg ikke akkurat bryr meg veldig om folk som eventuelt måtte finne meg harry. Selv synes jeg tatoveringer kan være kult, selv om jeg også finner det noe merkelig at enkelte f.eks. tatoverer navnet sitt på skulderen. Selv om det muligens kan være praktisk hvis man blir veldig full og trenger å vite navnet sitt - fort. Jaja, gærninger finnes overalt. Jeg fikk vite at Prozak planlegger svær tatovering fordi jeg la ut en gang om mine fordommer mot store tatoveringer:) Da var han forut for sin tid og påstod at han alt hadde den Men så fikk jeg vite noe annet senere. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet? Vet du det? Er du mindre begavet, eller kverulerer du bare med luften? Nesten litt underholdende :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg fikk vite at Prozak planlegger svær tatovering fordi jeg la ut en gang om mine fordommer mot store tatoveringer:) Da var han forut for sin tid og påstod at han alt hadde den Men så fikk jeg vite noe annet senere. Jeg må jo bare presisere at du "fikk vite noe annet" av meg, da :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg må jo bare presisere at du "fikk vite noe annet" av meg, da :-) "............................................" Ja, det var det jeg mente. Om det ikke kom frem, så må jeg skylde på tretthet... 0 Siter
flisa Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 På samme måte som du blir spesiellt glad i et bestemt klesplagg, et smykke e.l. Bare på en mer "personlig" måte. Enkelt og greit. "..............................................." Ja men jeg hadde fått klaus om jeg var dømt til å gå med det yndlingsplagget på meg for evig og alltid.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.