Kat-1 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Og jeg som går rundt og tenker på å få meg en ny, eller bygge ut den jeg allerede har. Jeg er harry, jeg. Sexy, tenker jeg... 0 Siter
Kat-1 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har en greie rundt armen. Men jeg synes den er litt tynn, og vurderer å bygge den oppover mot skulderen. Få litt størrelse på den. Jah, man... Do it, do it... 0 Siter
Sofline Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ikke pent, synes jeg. Og jeg som har en kjæreste med tatoveringer... heldigvis er de bare to, og små og på "usynlige" steder. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja men jeg hadde fått klaus om jeg var dømt til å gå med det yndlingsplagget på meg for evig og alltid.... Som jeg sa - enda litt mer personlig. Og med krav til at man tenker gjennom det før man "ikler" seg det. Og selvfølgelig med en viss risiko for at man "ombestemmer" seg. Selv har jeg aldri vært særlig begeitret for en maksimal trygg og sikker tilværelse :-9 "............................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det er første gang jeg har lagt merke til disse trådene. Men hvis han driver et korstog, så er det kanskje han som hele tiden hevder at tenåringsforhold er dømt til å mislykkes? Jeg trodde tatovering var utrolig smertefullt. Er det ikke det likevel, siden det bare stikkes i huden? Hvis det er på nivå med akupunkturnåler, så er det til å leve med. Det gjoer en del mer vondt enn akupunktur! =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg tenner som fuck paa tatoveringer. Men det finnes jo selvsagt baade kledelige og mindre kledelige, som med alt annet. Synes derimot det er dritharry med de som er sykelig opptatt av hva som er in og ut til en hver tid. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det gjoer en del mer vondt enn akupunktur! =) Greit å vite :-) Det er nok ingen fare for at jeg kommer til å tatovere meg, men da vet jeg litt mer om hvordan det er. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet? Vet du det? Det er jo to sider av samme sak. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er du mindre begavet, eller kverulerer du bare med luften? Nesten litt underholdende :-) "..........................................." Slik svarer bare en som prøver å vri seg unna et spørsmål som vedkommende ikke kan svare på. Du vet selv, at på den tiden det kun var sjømenn som bar tatoveringer, så var det ingen andre som var fristet, hverken ut fra motiv som moter/trender, eller ut fra et "tidløst" ønske om å dekorere kroppen med "kunst". Du vet også at de sistnevnte kom på banen da tatovering ble kjempetrendy på begynnelsen av 90-tallet. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det er jo to sider av samme sak. Det virker som det er veldig viktig for noen, å presisere at de "absolutt ikke var preget av moten" da de tok sine tatoveringer, selv om disse til de grader lot seg tatovere da det ble kjempetrendy i begynnelsen av 90-tallet å tatovere seg. Tilfeldigheter, at deres ønsker sammentraff med motetrenden? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Vet du, akkurat det problemet har jeg også! Og pinlig ofte sier jeg feil... Men jeg prøver også å huske på å sjekke hvilken hånd det er jeg skriver med. Jeg sier også ofte feil Stort sett kan jeg le av det, men det er de gangene hvor jeg rett og slett bare føler meg litt dum... Men det er fint å høre at jeg ikke er alene 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 På den tiden som kun sjømenn hadde tatoveringer, så er det merkelig at ikke flere tok tatoveringer da? Ut fra ditt motiv? Merkelig at de som ikke er influert av tatoveringsmoten, tok sin først når det ble mote? Jeg snakker kun bare for de som tar tatovering fordi de har lyst på, uten ønsket om å være moteriktig. Nå er det også sånn at de jeg kan snakke for på det området var for unge til å tatovere seg da det var regnet som harry. Såh! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg sier også ofte feil Stort sett kan jeg le av det, men det er de gangene hvor jeg rett og slett bare føler meg litt dum... Men det er fint å høre at jeg ikke er alene Det kan være upraktisk når jeg skal dirigere noen i trafikken og insisterer "høyre" til de kjører feil når de selvsagt skal til venstre Men det er noe i det med "felles skjebne, felles trøst" :-) 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det kan være upraktisk når jeg skal dirigere noen i trafikken og insisterer "høyre" til de kjører feil når de selvsagt skal til venstre Men det er noe i det med "felles skjebne, felles trøst" :-) Ja, det er alltid like fornøyelig Men nå klarer jeg ikke kart heller, så bilførerne i mitt liv har for lengst gitt opp å ha meg som kartleser 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Som jeg sa - enda litt mer personlig. Og med krav til at man tenker gjennom det før man "ikler" seg det. Og selvfølgelig med en viss risiko for at man "ombestemmer" seg. Selv har jeg aldri vært særlig begeitret for en maksimal trygg og sikker tilværelse :-9 "............................................" I grunnen ikke jeg heller, når jeg tenker meg om -da hadde jeg dødd av kjedsomhet.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ja, det er alltid like fornøyelig Men nå klarer jeg ikke kart heller, så bilførerne i mitt liv har for lengst gitt opp å ha meg som kartleser Jeg har vært kartleser ofte, siden jeg foretrekker det fremfor å kjøre bil i fremmede byer/land. Men min kjære kjenner jo til mitt "handicap", så han stusser ikke over at jeg mest bruker å si "den veien" og peking. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har vært kartleser ofte, siden jeg foretrekker det fremfor å kjøre bil i fremmede byer/land. Men min kjære kjenner jo til mitt "handicap", så han stusser ikke over at jeg mest bruker å si "den veien" og peking. Hehe, det funker jo det og da. Det er bra du blir møtt med forståelse (eller noe sånt noe) Jeg bidrar stort sett som musikkstyrer og samtaleigangsetter på alngturer, for jeg har ikke førerkort... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hehe, det funker jo det og da. Det er bra du blir møtt med forståelse (eller noe sånt noe) Jeg bidrar stort sett som musikkstyrer og samtaleigangsetter på alngturer, for jeg har ikke førerkort... He he, førerkort, ja! Det minner meg om da jeg tok det! Kjørelæreren dirigerer jo hele tiden elevene med "høyre, venstre". Jeg hadde en veldig hyggelig kjørelærer som ofte sa: "Vel, nå mente jeg jo egentlig den andre veien, men det går bra, bare fortsett du." Da jeg skulle kjøre opp, så festet jeg en plasterlapp på høyre hånden for å bare kunne kaste et blikk på den for ikke å ta feil Jeg er nok ikke fullt så ille som jeg høres ut, det er verst når jeg blir stresset. I det daglige velger jeg oftest riktig. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 He he, førerkort, ja! Det minner meg om da jeg tok det! Kjørelæreren dirigerer jo hele tiden elevene med "høyre, venstre". Jeg hadde en veldig hyggelig kjørelærer som ofte sa: "Vel, nå mente jeg jo egentlig den andre veien, men det går bra, bare fortsett du." Da jeg skulle kjøre opp, så festet jeg en plasterlapp på høyre hånden for å bare kunne kaste et blikk på den for ikke å ta feil Jeg er nok ikke fullt så ille som jeg høres ut, det er verst når jeg blir stresset. I det daglige velger jeg oftest riktig. Hehe, da var du i hvert fall heldig med kjørelæreren. Jeg er i grunnen livredd for å kjøre bil, men min offisielle grunn for å ikke ha førerkortet er hensyn til miljøet... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hehe, da var du i hvert fall heldig med kjørelæreren. Jeg er i grunnen livredd for å kjøre bil, men min offisielle grunn for å ikke ha førerkortet er hensyn til miljøet... Ja, han kjærelæreren var veldig hyggelig og forståelesefull :-) Dessuten likte han å flørte, så det gjorde timene ekstra trivelige. Det er greit å ha et alibi for ikke å kjøre da. Men jeg håper ikke det bare er høyre/venstre problem som gjør at du er redd for å kjøre bil. Det går helt fint å kjøre selv om man kan blande de begrepene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.