Gå til innhold

Tatoveringer er blod-harry!

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Ja, han kjærelæreren var veldig hyggelig og forståelesefull :-) Dessuten likte han å flørte, så det gjorde timene ekstra trivelige.

Det er greit å ha et alibi for ikke å kjøre da.

Men jeg håper ikke det bare er høyre/venstre problem som gjør at du er redd for å kjøre bil. Det går helt fint å kjøre selv om man kan blande de begrepene!

jeg vet ikke helt hva det er som gjør at jeg er redd for å kjøre bil. Det er bare en frykt for å sitte i en svær ting som kan rulle over og mose mennesker hvis jeg ikke passer på :/

Videoannonse
Annonse
  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Kvinnen med utopiene

15

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

5

Skrevet

*flirer*

Undres på hva slags respons hun ville fått dersom hun hadde tråkket rundt i Kina med den genseren på?

Man trenger ikke å ha strikket inn noe for at det skal se rart ut i et annet land.

Jeg hadde en t-skjorte der det sto "PAN" med store bokstaver, etterfulgt av et bilde fra romanen og undertekst at boken var skrveet av Hamsun.

Jeg var på rundtur i mellomamerika da jeg skjønte at PAN betyr brød på spansk! ;-)

Skrevet

Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet?

Vet du det?

Et godt spørsmål! :-)

Skrevet

Kanskje ordet er "høyre" ;-)

(Det sies jo at mange kvinner har problemer med å skille høyre og venstre - sånn uten å tenke seg om først... Dette gjelder ikke meg, altså!)

*lol*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

jeg vet ikke helt hva det er som gjør at jeg er redd for å kjøre bil. Det er bare en frykt for å sitte i en svær ting som kan rulle over og mose mennesker hvis jeg ikke passer på :/

Ja, passe på må man jo.

Om du ikke trives med tanken på å kjøre bil så er det jo like greit å stå over. Siden du har en sjåfør i ditt liv, klarer du deg helt sikkert godt uten også.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Ja, passe på må man jo.

Om du ikke trives med tanken på å kjøre bil så er det jo like greit å stå over. Siden du har en sjåfør i ditt liv, klarer du deg helt sikkert godt uten også.

Ja, og så er jo kollektiv transport en fin ting - sånn stort sett.

Skrevet

Slik svarer bare en som prøver å vri seg unna et spørsmål som vedkommende ikke kan svare på.

Du vet selv, at på den tiden det kun var sjømenn som bar tatoveringer, så var det ingen andre som var fristet, hverken ut fra motiv som moter/trender, eller ut fra et "tidløst" ønske om å dekorere kroppen med "kunst". Du vet også at de sistnevnte kom på banen da tatovering ble kjempetrendy på begynnelsen av 90-tallet.

Jada, jeg forsøker selvfølgelig å "vri meg unna". Det er overhodet ikke det at du snakker så mye tull, og har en så forvridd oppfatning av logikk og virkeligheten, at det er som å snakke til en vegg med tilfeldig ekko. Overhodet ikke. Selvfølgelig ikke. Langt ifra.

"............................................"

Gjest erwin
Skrevet

Jada, jeg forsøker selvfølgelig å "vri meg unna". Det er overhodet ikke det at du snakker så mye tull, og har en så forvridd oppfatning av logikk og virkeligheten, at det er som å snakke til en vegg med tilfeldig ekko. Overhodet ikke. Selvfølgelig ikke. Langt ifra.

Nok en samling ord som kun kan karakteriseres som barnslig og intetsigende vrøvl. Du er ikke mye til kar hvis du ikke evner å gi et svar på følgende:

Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet?

Vet du årsaken? Var det rene tilfeldigheter?

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Nok en samling ord som kun kan karakteriseres som barnslig og intetsigende vrøvl. Du er ikke mye til kar hvis du ikke evner å gi et svar på følgende:

Det kan være det at det å ta tatovering ble mer allment, og dermed mer kjent for flere som tidligere ikke hadde nok kunnskap til å ta standpunkt om det. Når det skjer vil også tatoveringsstudioene bli bedre, fordi konkurransen blir større, og da vil flere gjøre det. En annen grunn har med generasjoner gjøre. For min, og min foregående generasjon, er tatoveringer ikke lenger noe som bare er forbeholdt sjømenn og uteliggere.

Ugga Bugga
Skrevet

Jeg tenner som fuck paa tatoveringer. Men det finnes jo selvsagt baade kledelige og mindre kledelige, som med alt annet.

Synes derimot det er dritharry med de som er sykelig opptatt av hva som er in og ut til en hver tid.

Enig med deg. Det er harry å være opptatt av hva som er harry til enhver tid.

Skrevet

"Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet?

Vet du årsaken? Var det rene tilfeldigheter?"

Hvorfor? Er du dum? Er det virkelig nødvendig å måtte svare på et så usannsynlig dumt spørsmål? Teskje: Fordi mange tror de ikke er påvirket av moten, mens de likevel enten er påvirket av moten enten mht. motiv eller tatovering i det hele tatt. Dette er da åpenbart for alle og enhver med et minimum av samfunnsmessig og/eller psykologisk innsikt? Likesom det er åpenbart at "mange" ikke er det samme som "alle".

Sorry, du er så gjennomført goddagmann-økseskaft at jeg orker ikke akkedere med deg. Det er sikkert flott og givende for deg at du har et slikt "viktig" korstog og en slik "betydningsfull" kampsak. Vi andre bryr oss hverken om det, eller om at enkelte gjør de eventuelle feilene de selv velger med seg selv og kroppen sin.

Skrevet

Det kan være upraktisk når jeg skal dirigere noen i trafikken og insisterer "høyre" til de kjører feil når de selvsagt skal til venstre :(

Men det er noe i det med "felles skjebne, felles trøst" :-)

Og vi menn må jo skjønne hva dere _mener_, og gjøre som dere _mener_ og ikke som dere _sier_ :-)

"............................................."

Gjest erwin
Skrevet

"Hvorfor fikk vi en voldsom økning i de som ville ta ikke-mote-inspirerte tatoveringer som de nå kaller tidløs kroppskunst, akkurat i samme periode som motetrenden braket løs på 90-tallet?

Vet du årsaken? Var det rene tilfeldigheter?"

Hvorfor? Er du dum? Er det virkelig nødvendig å måtte svare på et så usannsynlig dumt spørsmål? Teskje: Fordi mange tror de ikke er påvirket av moten, mens de likevel enten er påvirket av moten enten mht. motiv eller tatovering i det hele tatt. Dette er da åpenbart for alle og enhver med et minimum av samfunnsmessig og/eller psykologisk innsikt? Likesom det er åpenbart at "mange" ikke er det samme som "alle".

Sorry, du er så gjennomført goddagmann-økseskaft at jeg orker ikke akkedere med deg. Det er sikkert flott og givende for deg at du har et slikt "viktig" korstog og en slik "betydningsfull" kampsak. Vi andre bryr oss hverken om det, eller om at enkelte gjør de eventuelle feilene de selv velger med seg selv og kroppen sin.

Jeg har ikke noe behov for å ty til en rekke skjellsord og andre persomkarakteristikker, slik du har. Slikt benytter kun de som ikke evner, eller ikke har argumenter, til å diskutere EN SAK. Dess mindre de har å si, dess mer krydrer de sin argumentasjon med skjellsord.

Fint derfor å registrere at du nå omsider i klartekst sier at de som sier at de IKKE var inspirert av tatoveringsmotebølgen, til tross for at de skaffet seg tatoveringen nettopp når trenden var kommet for fullt, sannsynligvis ikke er helt troverdige i sin argumentasjon om at deres tatovering kun TILFELDIGVIS ble skaffet midt under tatoveringstrendens topp.

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å ty til en rekke skjellsord og andre persomkarakteristikker, slik du har. Slikt benytter kun de som ikke evner, eller ikke har argumenter, til å diskutere EN SAK. Dess mindre de har å si, dess mer krydrer de sin argumentasjon med skjellsord.

Fint derfor å registrere at du nå omsider i klartekst sier at de som sier at de IKKE var inspirert av tatoveringsmotebølgen, til tross for at de skaffet seg tatoveringen nettopp når trenden var kommet for fullt, sannsynligvis ikke er helt troverdige i sin argumentasjon om at deres tatovering kun TILFELDIGVIS ble skaffet midt under tatoveringstrendens topp.

Jeg karakteriserer deg som "person" _kun_ ut i fra det du skriver her, og din demonstrasjon av en totalt fraværende evne til å forholde deg saklig, eller forstå de enkleste ting. Du er åpenbart kun ute etter å misjonere og krangle, helt uavhengig av om det faktisk _er_ noe å misjonere for eller å krangle om.

"sier at de som sier at de IKKE var inspirert av tatoveringsmotebølgen, til tross for at de skaffet seg tatoveringen nettopp når trenden var kommet for fullt, sannsynligvis ikke er helt troverdige i sin argumentasjon om at deres tatovering kun TILFELDIGVIS ble skaffet midt under tatoveringstrendens topp."

Her er et eksempel på din manglende evne til å forstå det enkleste. Jeg påpeker det som for normalt intelligente peronser er helt åpenbart: Mange av de som tror de gjør ting på ett grunnlag, er ofte påvirket av andre ting. Og du presterer å tolke dette som: Alle som sier de ikke er påvirket av mote, tar feil eller lyver.

Det er ikke akkurat noe stort poeng å forsøke å kommunisere med en vegg med tilfeldig reflektering og forvrengning av alle slags bølger som treffer den...:-)

".........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og vi menn må jo skjønne hva dere _mener_, og gjøre som dere _mener_ og ikke som dere _sier_ :-)

"............................................."

I det eksempelet jeg tenkte på her, så var det en venninne jeg dirigerte, ikke en mann :-)

Som jeg skriver lenger nede i tråden, når jeg er kartleser for mannen min, så bruker jeg "den veien" og peking nettopp fordi jeg ikke forventer at han skal skjønne at jeg mener noe helt annet enn jeg sier :-)

Skrevet

I det eksempelet jeg tenkte på her, så var det en venninne jeg dirigerte, ikke en mann :-)

Som jeg skriver lenger nede i tråden, når jeg er kartleser for mannen min, så bruker jeg "den veien" og peking nettopp fordi jeg ikke forventer at han skal skjønne at jeg mener noe helt annet enn jeg sier :-)

*Hviske:* 'Det hender innimellom at jeg også sier feil...sier venstre når jeg mener høyre etc.' :-)

".................................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Hviske:* 'Det hender innimellom at jeg også sier feil...sier venstre når jeg mener høyre etc.' :-)

".................................................."

Godt å høre at det ikke bare rammer kvinner!

*Hviske tilbake: Jeg røper ikke noe!*

Gjest erwin
Skrevet

Jeg karakteriserer deg som "person" _kun_ ut i fra det du skriver her, og din demonstrasjon av en totalt fraværende evne til å forholde deg saklig, eller forstå de enkleste ting. Du er åpenbart kun ute etter å misjonere og krangle, helt uavhengig av om det faktisk _er_ noe å misjonere for eller å krangle om.

"sier at de som sier at de IKKE var inspirert av tatoveringsmotebølgen, til tross for at de skaffet seg tatoveringen nettopp når trenden var kommet for fullt, sannsynligvis ikke er helt troverdige i sin argumentasjon om at deres tatovering kun TILFELDIGVIS ble skaffet midt under tatoveringstrendens topp."

Her er et eksempel på din manglende evne til å forstå det enkleste. Jeg påpeker det som for normalt intelligente peronser er helt åpenbart: Mange av de som tror de gjør ting på ett grunnlag, er ofte påvirket av andre ting. Og du presterer å tolke dette som: Alle som sier de ikke er påvirket av mote, tar feil eller lyver.

Det er ikke akkurat noe stort poeng å forsøke å kommunisere med en vegg med tilfeldig reflektering og forvrengning av alle slags bølger som treffer den...:-)

".........................................."

Masse ord nå igjen, som tilsammen blir til noe ganske inneholdsløst og lite troverdig.

Skrevet

Masse ord nå igjen, som tilsammen blir til noe ganske inneholdsløst og lite troverdig.

Som sagt, jeg er ikke førskolelærer. Jeg gidder rett og slett ikke sitte å gjenta selvfølgeligheter som du rett og slett ikke ser ut til å være i besittelse av evnen til å forstå.

Gjest erwin
Skrevet

Som sagt, jeg er ikke førskolelærer. Jeg gidder rett og slett ikke sitte å gjenta selvfølgeligheter som du rett og slett ikke ser ut til å være i besittelse av evnen til å forstå.

Nei, førskolelærere har nok evnen til å senke skuldrene noe mer i diskusjoner, være noe mer cool, enn hva du viser med din komiske, meningsløse og desperate ego-oppblåsing.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...