tonie Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Selvsagt er det harry. Alt som en gang har vært moderne blir harry. Dessuten er det stygt. Jeg fatter ikke at folk frivillig "pynter seg" på den måten. Veldig glad for at jeg ikke er så trendy at jeg _må_ ha alt det siste. Så må jeg bare passe på å nevne at du begynner å gjenta deg selv, erwin. Kom igjen, vær kreativ. Det er sikkert flere enn de tatoverte du irriterer deg over? nanna, for eksempel? Eller webbis?;-) 0 Siter
muriel Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Klassiske roser, klassiske sommerfugler, klassiske pantere, klassiske skorpioner, klassiske etniske og klassike kinesertegn. Jeg er sikker på at det er mange der ute med; "Dum turist" tatovert på kinesisk. En god, gammel vits hentet fra Pondus, det der. Bortsett fra at det da sto "gonorè". 0 Siter
muriel Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 På den tiden som kun sjømenn hadde tatoveringer, så er det merkelig at ikke flere tok tatoveringer da? Ut fra ditt motiv? Merkelig at de som ikke er influert av tatoveringsmoten, tok sin først når det ble mote? Det der blir jo som å le seg ihjel av de som kjøper kjøkkeninnredning. Dersom de ikke kjøper en skikkelig jævlig respatex-knallrød (eller brun ellr oransje) slike som var på 70-tallet, så følger de moten. Og å følge moten er for tapere. 0 Siter
Gjest affeksjonsverdi Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvordan kan man bli glad i en tatovering? Hva har den beriket livet ditt med? *nysgjerrig* Tatoveringen min fikk jeg av en helt spesiell grunn. Den er ikke hverken spesielt stor eller prangende, og jeg kan lett gjemme den bort om jeg vil. Har vist den fram til flere tatovører sommener den er unik av sitt slag. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Selvsagt er det harry. Alt som en gang har vært moderne blir harry. Dessuten er det stygt. Jeg fatter ikke at folk frivillig "pynter seg" på den måten. Veldig glad for at jeg ikke er så trendy at jeg _må_ ha alt det siste. Så må jeg bare passe på å nevne at du begynner å gjenta deg selv, erwin. Kom igjen, vær kreativ. Det er sikkert flere enn de tatoverte du irriterer deg over? nanna, for eksempel? Eller webbis?;-) Jeg har aldri hatt noe usnakket med webmasters. Ser at mange irriterer seg over dem, men har vel aldri skjønt hva de gjør for noe galt? Bedre å bruke energi på temaer, enn en eller annen tilfeldig moderator. Hvem/hva er nanna?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har aldri hatt noe usnakket med webmasters. Ser at mange irriterer seg over dem, men har vel aldri skjønt hva de gjør for noe galt? Bedre å bruke energi på temaer, enn en eller annen tilfeldig moderator. Hvem/hva er nanna?? Nanna var ei overtatovert husmor fra indre Troms. En kjent doler. Hun hadde tatoveringer så godt som over hele kroppen, men før moten slo inn hadde hun ingen. Hun var en skikkelig moteløve, og kasta seg på bølgen. Som hun gjorde med alt annet som var "inn". Hun leste alt som var av blader om mote. Abonnerte så postmannen fikk kink. Det begynte med en liten søt tatovering, men før Nanna visste ordet av det var hele ryggen hennes dekket av mote, begge armene hennes, brystene, hun hadde en stor stjerne rundt navlen, og deler av beina var også tatoverte. Men så var moten over, og Nanna havnet i en tragisk skurtreskerulykke. Den ble avskrevet som et uhell, men det var nok selvmord på grunn av tatoveringene. Fordi moten var over. Når moten er over er det slutt. 0 Siter
tonie Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har aldri hatt noe usnakket med webmasters. Ser at mange irriterer seg over dem, men har vel aldri skjønt hva de gjør for noe galt? Bedre å bruke energi på temaer, enn en eller annen tilfeldig moderator. Hvem/hva er nanna?? nanna er en liten søtnos som en kjent doler som ble ferska da han brukte for mange nick i samme tråd pleide å dytte og dra i flettene. Han var nok svært forelska, men hadde litt vondt for å få sagt det. Det er ikke så greit, eller hva synes du erwin?:-) 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 nanna er en liten søtnos som en kjent doler som ble ferska da han brukte for mange nick i samme tråd pleide å dytte og dra i flettene. Han var nok svært forelska, men hadde litt vondt for å få sagt det. Det er ikke så greit, eller hva synes du erwin?:-) Aner ikke hva du snakker om. Men kanskje du heller ikke gjør du selv? Blir jo litt nysgjerrig på hvem jeg forveksles med da? Trådens tema derimot, syns jeg er et litt artig fenomen. Derfor tok jeg det opp. For øvrig titter jeg vel innom denne tråden helt til jeg ser om lufta snart har sluppet ut av den noe ego-oppblåste Prozak. I så fall anbefaler jeg munnbind, for da er jeg redd odøren ikke blir særlig god. Fortsatt god helg! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nei, førskolelærere har nok evnen til å senke skuldrene noe mer i diskusjoner, være noe mer cool, enn hva du viser med din komiske, meningsløse og desperate ego-oppblåsing. *LOL* "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Selvsagt er det harry. Alt som en gang har vært moderne blir harry. Dessuten er det stygt. Jeg fatter ikke at folk frivillig "pynter seg" på den måten. Veldig glad for at jeg ikke er så trendy at jeg _må_ ha alt det siste. Så må jeg bare passe på å nevne at du begynner å gjenta deg selv, erwin. Kom igjen, vær kreativ. Det er sikkert flere enn de tatoverte du irriterer deg over? nanna, for eksempel? Eller webbis?;-) "Veldig glad for at jeg ikke er så trendy at jeg _må_ ha alt det siste." *LOL* Det begynner å bli ganske lenge siden tatovering var "det siste" i noen som helst sammenheng. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Aner ikke hva du snakker om. Men kanskje du heller ikke gjør du selv? Blir jo litt nysgjerrig på hvem jeg forveksles med da? Trådens tema derimot, syns jeg er et litt artig fenomen. Derfor tok jeg det opp. For øvrig titter jeg vel innom denne tråden helt til jeg ser om lufta snart har sluppet ut av den noe ego-oppblåste Prozak. I så fall anbefaler jeg munnbind, for da er jeg redd odøren ikke blir særlig god. Fortsatt god helg! *LOL* Du forveksler nok luft hos meg med et imponerende trangt og underutviklet intellekt hos deg selv. Men det hadde jo vært rart om du ikke gjorde det, selvfølgelig :-) Du har forøvrig fått stavet selfølgelighet etter selvfølgelighet i klartekst, uten at du har kommet med antydninger til svar til svarene du har fått. Når du svarer på det med barnsligheter som dette, så konkluderer jeg med at det finnes en teoretisk mulighet for at du skjønner hvor lite begavet du selv ser ut til å være, og forsøker å flytte fokuset over på hva som helst annet. Men jeg setter ikke stor lit til den teoretiske sannsynligheten om at du faktisk evner å forstå det som for de aller fleste er selvfølgeligheter :-) "............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 "Veldig glad for at jeg ikke er så trendy at jeg _må_ ha alt det siste." *LOL* Det begynner å bli ganske lenge siden tatovering var "det siste" i noen som helst sammenheng. "............................................." Eh, ja. Du tok ikke den? :-) 0 Siter
tonie Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Aner ikke hva du snakker om. Men kanskje du heller ikke gjør du selv? Blir jo litt nysgjerrig på hvem jeg forveksles med da? Trådens tema derimot, syns jeg er et litt artig fenomen. Derfor tok jeg det opp. For øvrig titter jeg vel innom denne tråden helt til jeg ser om lufta snart har sluppet ut av den noe ego-oppblåste Prozak. I så fall anbefaler jeg munnbind, for da er jeg redd odøren ikke blir særlig god. Fortsatt god helg! Jasså du erwin, gamle luring. Akkurat nå er jeg litt imponert. Tok et søk for å finne noen av de gamle trådene, men de er borte vekk. Tenk det! Du må ha kontakter på høyt nivå. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Tatoveringen min fikk jeg av en helt spesiell grunn. Den er ikke hverken spesielt stor eller prangende, og jeg kan lett gjemme den bort om jeg vil. Har vist den fram til flere tatovører sommener den er unik av sitt slag. Er det ikke litt risikabelt å vise den frem til tatovører, om du vil at den fortsatt skal være unik? De kunne jo komme til å kopiere den, om den falt i smak. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Eh, ja. Du tok ikke den? :-) Rett etterpå, når jeg leste resten av innleggene dine :-) "............................................." 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 *LOL* Du forveksler nok luft hos meg med et imponerende trangt og underutviklet intellekt hos deg selv. Men det hadde jo vært rart om du ikke gjorde det, selvfølgelig :-) Du har forøvrig fått stavet selfølgelighet etter selvfølgelighet i klartekst, uten at du har kommet med antydninger til svar til svarene du har fått. Når du svarer på det med barnsligheter som dette, så konkluderer jeg med at det finnes en teoretisk mulighet for at du skjønner hvor lite begavet du selv ser ut til å være, og forsøker å flytte fokuset over på hva som helst annet. Men jeg setter ikke stor lit til den teoretiske sannsynligheten om at du faktisk evner å forstå det som for de aller fleste er selvfølgeligheter :-) "............................................." Jeg syns ikke du er så veldig flink til å uttrykke deg i klartekst jeg. Du har så voldsomt fokus på personsjikane, at eventuelle seriøse og saklige budskap drukner. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Selv forsegggjorte tatoveringer er stygge. Jeg syns de blir styggere etterhvert som tida går, de flyter ut. Fint å være 80 og skal stelles på sykehjemmet, så står det BARBIEDOLL over halve korsyggen? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Selv forsegggjorte tatoveringer er stygge. Jeg syns de blir styggere etterhvert som tida går, de flyter ut. Fint å være 80 og skal stelles på sykehjemmet, så står det BARBIEDOLL over halve korsyggen? Når man er 80 og skal stelles på sykehjemmet, så tror jeg tatoveringen er den minste bekymringen man har. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når man er 80 og skal stelles på sykehjemmet, så tror jeg tatoveringen er den minste bekymringen man har. Ingen bekymring, bare litt malplassert. Som en solparasoll på nordpolen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Ingen bekymring, bare litt malplassert. Som en solparasoll på nordpolen. He he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.