Gå til innhold

Tatoveringer er blod-harry!

Anbefalte innlegg

Gjest erwin
Skrevet

Selv forsegggjorte tatoveringer er stygge. Jeg syns de blir styggere etterhvert som tida går, de flyter ut.

Fint å være 80 og skal stelles på sykehjemmet, så står det BARBIEDOLL over halve korsyggen?

Det at noen er stygge og noen har en viss kvalitet, er liksom ikke poenget, syns jeg. Det verste er at man har gjort et dumt valg ved å grise til kroppen sin pga av en tilfeldig motetrend som man vet omsider forsvinner, slik moter/trender alltid gjør?? Kjøper man et moteplagg, så vet man jo at det omsider blir harry. Men da kan man kjøpe et nytt som følger moten. Det skal vel ikke så mye fantasi til for å konkludere med at tatoveringer også omsider MÅ bli harry, slik de nå ha blitt? Problemet er at disse ikke forsvinner, slik moteplagg gjør på en enkel måte.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Kvinnen med utopiene

15

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

5

Skrevet

Det at noen er stygge og noen har en viss kvalitet, er liksom ikke poenget, syns jeg. Det verste er at man har gjort et dumt valg ved å grise til kroppen sin pga av en tilfeldig motetrend som man vet omsider forsvinner, slik moter/trender alltid gjør?? Kjøper man et moteplagg, så vet man jo at det omsider blir harry. Men da kan man kjøpe et nytt som følger moten. Det skal vel ikke så mye fantasi til for å konkludere med at tatoveringer også omsider MÅ bli harry, slik de nå ha blitt? Problemet er at disse ikke forsvinner, slik moteplagg gjør på en enkel måte.

Hvor var du når det smalt?

Gjest erwin
Skrevet

Hvor var du når det smalt?

Tatoveringstrenden "smalt" for fullt i 1995-96. Motetrender har iht trendanalytikerne alltid en tidlig fase, dvs da kun "entreprenørene" stiger ut i moten. Så får man en ganske bratt kurve og trenden får en topp når hele saueflokken henger seg på. Utflatingskurven er som regel slakkere, det er kun noen tilfeldig etternølere som tar til seg moten i sluttfasen. Deretter blir det en bråstopp, som etterfølges av at hele trenden får et harry-stempel.

Der er vi nå i forhold til tatoveringsmoten.

Da det "smalt" var jeg kun en svært undrende tilskuer, nå får tiden er jeg kun forbauset, men syns det er veldig moro å registrere fenomenet.

Skrevet

Å fjerne dem uten spor er ikke så lett heller.

Gjest erwin
Skrevet

Å fjerne dem uten spor er ikke så lett heller.

Nei, nettopp. Men de som tilbyr fjerning har gode tider om dagen, uansett om sluttresultat er så som så.

Skrevet

Nei, nettopp. Men de som tilbyr fjerning har gode tider om dagen, uansett om sluttresultat er så som så.

Jeg syns jeg hørte om ei som var fornøyd med fjerningen et år etter, men da hun så solte seg, skjedde noe merkelig med huden. Husker ikke hva det var. Ble det en kritthvit flekk?

Skrevet

Jeg syns ikke du er så veldig flink til å uttrykke deg i klartekst jeg. Du har så voldsomt fokus på personsjikane, at eventuelle seriøse og saklige budskap drukner.

*LOL*

"......................................."

Gjest erwin
Skrevet

*LOL*

Ditt påklistrede *LOL*, fortoner seg i beste fall kanskje ikke helt frisk?

Skrevet

Ditt påklistrede *LOL*, fortoner seg i beste fall kanskje ikke helt frisk?

Heh-heh *ROTFLMAO*

"........................................"

Gjest erwin
Skrevet

Heh-heh *ROTFLMAO*

"........................................"

Du avslører deg som verdens største tulling, eller i verste fall som en syk mann.

*bekymret*

mumitrollet
Skrevet

*LOL*

Hvorfor setter du alltid inn det her:

Skrevet

Du avslører deg som verdens største tulling, eller i verste fall som en syk mann.

*bekymret*

Helt klart :-)

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...