Gå til innhold

Bjørkepollen

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Det er visst moderat spredning av bjørkepollen her i dag, men jeg klør i øynene. Og ute er det varmt og fint, og her må jeg sitte inne..... Sukk.. Det varer noen uker, rekner jeg med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaboff
Skrevet

Kommer visst en vaksinepille neste år! Får krysse fingrene for den!

Gjest Shira12
Skrevet

Sambo er begynt og klø også, men han orker jeg ikke ha inne lengre, så han må uansett hvor mye det klør! ;-)

Jeg har levert i barnehagen jeg idag *stolt*

hare1365380455
Skrevet

Det hadde vært flott!

hare1365380455
Skrevet

Sambo er begynt og klø også, men han orker jeg ikke ha inne lengre, så han må uansett hvor mye det klør! ;-)

Hvordan gikk det? Høres ut som om du kommer deg....:D

Gjest Kaboff
Skrevet

Stakkars sambo?:)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvordan gikk det? Høres ut som om du kommer deg....:D

Bilen er iallefall like hel ;-)

Guttungen var i ekstase over at jeg leverte han, og det varmet jo meg noe voldsomt da!

Var godt og kjenne litt på friheten, og jeg føler meg litt sterkere for hver dag, men enda blir jeg fort sliten.

Men nå har jeg iallefall startet på livet! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Stakkars sambo?:)

Er ikke så synd i han, han liker seg ikke inne, iallefall ikke i dette fine været.

Han er nok bare glad til han :o)

(vi har gått oppå hverandre i flere uker nå pga sykdom)

hare1365380455
Skrevet

Bilen er iallefall like hel ;-)

Guttungen var i ekstase over at jeg leverte han, og det varmet jo meg noe voldsomt da!

Var godt og kjenne litt på friheten, og jeg føler meg litt sterkere for hver dag, men enda blir jeg fort sliten.

Men nå har jeg iallefall startet på livet! :o)

Det er bare SÅ fint at du har fått gjort dette (operasjonen)! :) Det er nok noe nytt å venne seg til også, men det virker som om det går bra.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er bare SÅ fint at du har fått gjort dette (operasjonen)! :) Det er nok noe nytt å venne seg til også, men det virker som om det går bra.

Det går bra, det gjør det! :o)

Gjest sol etter regn
Skrevet

..er ikke den mot gresspollen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...