hare1365380455 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det er visst moderat spredning av bjørkepollen her i dag, men jeg klør i øynene. Og ute er det varmt og fint, og her må jeg sitte inne..... Sukk.. Det varer noen uker, rekner jeg med. 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Kommer visst en vaksinepille neste år! Får krysse fingrene for den! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Sambo er begynt og klø også, men han orker jeg ikke ha inne lengre, så han må uansett hvor mye det klør! ;-) Jeg har levert i barnehagen jeg idag *stolt* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Kommer visst en vaksinepille neste år! Får krysse fingrene for den! Det hadde vært flott! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Sambo er begynt og klø også, men han orker jeg ikke ha inne lengre, så han må uansett hvor mye det klør! ;-) Jeg har levert i barnehagen jeg idag *stolt* Hvordan gikk det? Høres ut som om du kommer deg.... 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Sambo er begynt og klø også, men han orker jeg ikke ha inne lengre, så han må uansett hvor mye det klør! ;-) Jeg har levert i barnehagen jeg idag *stolt* Stakkars sambo? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvordan gikk det? Høres ut som om du kommer deg.... Bilen er iallefall like hel ;-) Guttungen var i ekstase over at jeg leverte han, og det varmet jo meg noe voldsomt da! Var godt og kjenne litt på friheten, og jeg føler meg litt sterkere for hver dag, men enda blir jeg fort sliten. Men nå har jeg iallefall startet på livet! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Stakkars sambo? Er ikke så synd i han, han liker seg ikke inne, iallefall ikke i dette fine været. Han er nok bare glad til han ) (vi har gått oppå hverandre i flere uker nå pga sykdom) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Bilen er iallefall like hel ;-) Guttungen var i ekstase over at jeg leverte han, og det varmet jo meg noe voldsomt da! Var godt og kjenne litt på friheten, og jeg føler meg litt sterkere for hver dag, men enda blir jeg fort sliten. Men nå har jeg iallefall startet på livet! ) Det er bare SÅ fint at du har fått gjort dette (operasjonen)! Det er nok noe nytt å venne seg til også, men det virker som om det går bra. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det er bare SÅ fint at du har fått gjort dette (operasjonen)! Det er nok noe nytt å venne seg til også, men det virker som om det går bra. Det går bra, det gjør det! ) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Kommer visst en vaksinepille neste år! Får krysse fingrene for den! ..er ikke den mot gresspollen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.