petter smart Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 I dag skjedde det igjen. Jeg skulle snakke med en person på kontoret og går bort til personen. Hun sitter og ser på skjermen og klikker litt med musa. Jeg begynner så å snakke med henne. Men jeg får ikke noen respons. Etter en stund begynner hun å prate, men ikke til meg. Jeg forstår etterhvert at hun sitter på telefonen og bruker et headset. Pga hennes lange hår har jeg ingen mulighet til å se headsettet. Hvorfor pokker kan ikke folk enten bruke vanlig telefon (denne spesifikke personen er ikke så ofte på telefonen at hun trenger headset) eller i det minste opplyse om dette når folk kommer bort til dem og begynne å snakke til dem? Slikt drit skulle forbys ved lov. Måtte bare få det ut. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hihi. Jeg synes handsfreeting er verre. Når folk på gata bare plutselig begynner å prate, og så ser man ikke ledningen og tror de prater til deg... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 "eller i det minste opplyse om dette når folk kommer bort til dem og begynne å snakke til dem?" Ja, eller det 0 Siter
petter smart Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Hihi. Jeg synes handsfreeting er verre. Når folk på gata bare plutselig begynner å prate, og så ser man ikke ledningen og tror de prater til deg... Det blir omtrent det samme ja. Og det er skikkelig irriterende. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det blir omtrent det samme ja. Og det er skikkelig irriterende. Helt forferdelig. Teite mennesker! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skriver som regel alltid når jeg sitter i jobbtelefon, så for eg er headset alfa og omega om nakken min skal overleve. Men mitt headset synes, da. Og jeg har det ikke på meg når jeg ikke sitter i telefon, så det bør ikke være grunnlag for noen misforståelser. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Nå synes jeg ikke akkurat manglende folkeskikk (som i dette tilfellet) hos enkelte skal gjøre at andre ikke kan bruke headset :-) "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.