Gå til innhold

Headset-telefoner burde forbys

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

I dag skjedde det igjen. Jeg skulle snakke med en person på kontoret og går bort til personen. Hun sitter og ser på skjermen og klikker litt med musa. Jeg begynner så å snakke med henne. Men jeg får ikke noen respons.

Etter en stund begynner hun å prate, men ikke til meg. Jeg forstår etterhvert at hun sitter på telefonen og bruker et headset. Pga hennes lange hår har jeg ingen mulighet til å se headsettet.

Hvorfor pokker kan ikke folk enten bruke vanlig telefon (denne spesifikke personen er ikke så ofte på telefonen at hun trenger headset) eller i det minste opplyse om dette når folk kommer bort til dem og begynne å snakke til dem?

Slikt drit skulle forbys ved lov.

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Kvinnen med utopiene
Skrevet

Hihi.

Jeg synes handsfreeting er verre. Når folk på gata bare plutselig begynner å prate, og så ser man ikke ledningen og tror de prater til deg...

Gjest Persille
Skrevet

"eller i det minste opplyse om dette når folk kommer bort til dem og begynne å snakke til dem?"

Ja, eller det :)

petter smart
Skrevet

Hihi.

Jeg synes handsfreeting er verre. Når folk på gata bare plutselig begynner å prate, og så ser man ikke ledningen og tror de prater til deg...

Det blir omtrent det samme ja. Og det er skikkelig irriterende.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det blir omtrent det samme ja. Og det er skikkelig irriterende.

Helt forferdelig. Teite mennesker!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skriver som regel alltid når jeg sitter i jobbtelefon, så for eg er headset alfa og omega om nakken min skal overleve.

Men mitt headset synes, da. Og jeg har det ikke på meg når jeg ikke sitter i telefon, så det bør ikke være grunnlag for noen misforståelser.

Skrevet

Nå synes jeg ikke akkurat manglende folkeskikk (som i dette tilfellet) hos enkelte skal gjøre at andre ikke kan bruke headset :-)

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...