Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden kjørte jeg akebrett sammen med min gode, men akk så tunge venninne.

Vi traff et hopp, venninna mi havnet i fanget mitt og halebeinet mitt traff kanten av akebrettet. Og jeg tror jeg så både måner og stjerner.

I årens løp har jeg slått opp denne skaden flere ganger, nå sist i mars, da jeg kjørte akebrett sammen med sønnen - jeg lærer aldri å holde meg unna akebrett!

Men barnefødslene i sin tid gikk fint, da kjente jeg ikke noe spesielt (hadde vel ikke tid til å kjenne etter heller).

Endelig - endelig har jeg kommet til sakens kjerne: Jeg har så vondt! Vondt å sitte, reise seg, bevege seg litt uvørent osv. I ca 25 år har jeg hatt dette problemet, i større og mindre grad.

Er det i det heletatt noe å gjøre med dette? Kan det hersens halebeinet tas bort på et vis? Gis bort på loppemarked, kanskje? For jeg trenger det ikke.

Tror dere legen min kan gjøre et eller annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Det var da ille å ha vondt i halebeinet i så mange år?!

Jeg fikk en brist på halebeinet for noen år siden - og det var veldig vondt i noen uker, og litt vondt i kanskje halvannet - to år. Nå kjenner jeg ingenting.

Aner ikke om du kan ta det bort....

Skrevet

Det var da ille å ha vondt i halebeinet i så mange år?!

Jeg fikk en brist på halebeinet for noen år siden - og det var veldig vondt i noen uker, og litt vondt i kanskje halvannet - to år. Nå kjenner jeg ingenting.

Aner ikke om du kan ta det bort....

Jeg har ved gjentatte, festlige anledninger slått opp igjen skaden.

Bør vel kontakte legen, men dette er jo egentlig en filleting...

Takk for svar, prust!

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ved gjentatte, festlige anledninger slått opp igjen skaden.

Bør vel kontakte legen, men dette er jo egentlig en filleting...

Takk for svar, prust!

Jeg fikk høre av min lege (etter lang tid) at det ikke var noe å gjøre, annet enn å ta tiden til hjelp.

Jeg fikk min brist ved å halvt stå/ halvt sitte inntil et stokke-gjerde rundt lekeplassen hjemme her. Stod vel ganske rolig i 20-30 minutter og passet ungene, med konstant press på halebeinet :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...