Gå til innhold

Pleier foreldre å gi gave til voksne barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest maiblomst1

ja. hvorfor skulle man stoppe? er det bare barn som får lov til å feire seg selv?

Jeg får av mine foreldre og mannen min har fått en liten ting av sine foreldre. Men i år ringte de ikke på dagen og de sendte heller ikke gave. Han ble skuffet, og det hadde nok jeg også blitt.

Kvinnen med utopiene

Jeg får av mine foreldre og mannen min har fått en liten ting av sine foreldre. Men i år ringte de ikke på dagen og de sendte heller ikke gave. Han ble skuffet, og det hadde nok jeg også blitt.

Men da er det sikkert noe som har skjedd?

Gjest amparro

Ja, selfølgelig :-) Jeg er i midten av 30-åra og får flotte gaver til både bursdag og jul. Ikke det at de må være fotte, men min mor legger ned mye tid og penger i gaver. Hun liker det og har råd til det! Vi får gaver utenom jul og bursdag også....

Alle mine venner får gaver at foreldrene til bursdag (tror jeg da).. Mannen min er over 40 og går gaver til bursdag han også.

Er ikke det helt vanlig?

Annonse

Vi også, uansett om det bare er ett par sokker fra Europris, noe kommer det!

Kjekt er det uansett!

Nemlig, det er ikke noe krav at gavene koster tusenvis av kroner her heller. Hjemmestrikkede sokker eller nytt kjøleskap ett fett, vi blir like glade uansett og en vant med å sette pris på det man får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...