Gå til innhold

Pleier foreldre å gi gave til voksne barn?

Anbefalte innlegg

Gjest maiblomst1
Skrevet

Når de har bursdag? Hvordan gjør dere det i din familie?

Fortsetter under...

Gjest Pås
Skrevet

Ja, vi får gaver av foreldrene våre når vi har fødselsdag selv om vi er godt voksne!

mvh

Skrevet

Ja, hos oss får vi voksne barn gaver, ja. Som oftest blir det et "tilskudd" til ett eller annet vi trenger/ har lyst på :-)

Skrevet

Vi får gave både fra foreldre og besteforeldre (og søsken)

Skrevet

ja. hvorfor skulle man stoppe? er det bare barn som får lov til å feire seg selv?

Annonse

Gjest maiblomst1
Skrevet

ja. hvorfor skulle man stoppe? er det bare barn som får lov til å feire seg selv?

Jeg får av mine foreldre og mannen min har fått en liten ting av sine foreldre. Men i år ringte de ikke på dagen og de sendte heller ikke gave. Han ble skuffet, og det hadde nok jeg også blitt.

Skrevet

Selvfølgelig! :o)

Min mor ga som regel noe til servise eller noe vi samlet på, min far gir penger.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg får av mine foreldre og mannen min har fått en liten ting av sine foreldre. Men i år ringte de ikke på dagen og de sendte heller ikke gave. Han ble skuffet, og det hadde nok jeg også blitt.

Men da er det sikkert noe som har skjedd?

Gjest maiblomst1
Skrevet

Men da er det sikkert noe som har skjedd?

Nei, han har snakket med de etterpå. (Men ikke noe om gave.)

Gjest amparro
Skrevet

Ja, selfølgelig :-) Jeg er i midten av 30-åra og får flotte gaver til både bursdag og jul. Ikke det at de må være fotte, men min mor legger ned mye tid og penger i gaver. Hun liker det og har råd til det! Vi får gaver utenom jul og bursdag også....

Alle mine venner får gaver at foreldrene til bursdag (tror jeg da).. Mannen min er over 40 og går gaver til bursdag han også.

Er ikke det helt vanlig?

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Snodig!

Skrevet

Hørtes rart ut!

Veldig rart!

Annonse

Skrevet

Klart det! Jeg får av svigerforeldrene mine også, og søsknene mine. De får selvsagt av oss også.

Skrevet

Klart det! Jeg får av svigerforeldrene mine også, og søsknene mine. De får selvsagt av oss også.

Vi også, uansett om det bare er ett par sokker fra Europris, noe kommer det!

Kjekt er det uansett!

Skrevet

Vi også, uansett om det bare er ett par sokker fra Europris, noe kommer det!

Kjekt er det uansett!

Nemlig, det er ikke noe krav at gavene koster tusenvis av kroner her heller. Hjemmestrikkede sokker eller nytt kjøleskap ett fett, vi blir like glade uansett og en vant med å sette pris på det man får.

mumitrollet
Skrevet

får alltid gave, selv om jeg er 34.

Gjest sandex
Skrevet

Ja, jeg har alltid fått gave fra mine foreldre... og kommer nok alltid til å gi gave til mine barn så lenge jeg klarer :)

Gjest pekka
Skrevet

Det blir gitt/fått gaver når det er runde tall, eks 20år 25år. (Slutter ved 18år)

fuji1365380447
Skrevet

Mine foreldre (med min mor i spissen) gir meg svært fine gaver både til jul og bursdag.

Hun elsker å finne på fine ting å gi oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...