Gjest Kvasirt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html Hvordan klarer mennesker med den type overvekt i det hele tatt ha det godt med seg selv? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Uff.. Men han kan sitte i spagaten da, hehe ikke verst! 0 Siter
petter smart Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 La merke til denne "Kona forlot ham for ti år siden fordi hun trodde han var døende på grunn av vekta." Snakk om snill og grei kone. Trodde man skulle holde sammen i tykt og tynt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 La merke til denne "Kona forlot ham for ti år siden fordi hun trodde han var døende på grunn av vekta." Snakk om snill og grei kone. Trodde man skulle holde sammen i tykt og tynt. Jeg hadde også sterkt vurdert å forlate min kjære om han ble så til de grader overvektig at han ikke på noen som helst måte kunne føre et normalt liv. Å bli skadet i en ulykke er en ting, men ikke å søke hjelp før man blir 550 kg er idioti. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Tja...hvem vet om vedkommende har det så godt med seg selv. Dessuten - skal ikke folk få lov til å ha det godt med seg selv av den grunn? Skal man føle seg tvunget til å være deprimert? ".............................................." 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde også sterkt vurdert å forlate min kjære om han ble så til de grader overvektig at han ikke på noen som helst måte kunne føre et normalt liv. Å bli skadet i en ulykke er en ting, men ikke å søke hjelp før man blir 550 kg er idioti. Er det overvekten eller det at han ikke kan gjøre diverse/øeve normalt du ville forlatt ham på grunn av? Hvis kjæresten din hadde vært ute for en ulykke da, ble lam fra livet eller nakken og ned, for eksempel? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde gjort i noen av tilfellene, men jeg synes ikke det er noen stor forskjell. Stor overvekt er også sykdom, og noe av det som er aller vanskeligst å behandle. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det overvekten eller det at han ikke kan gjøre diverse/øeve normalt du ville forlatt ham på grunn av? Hvis kjæresten din hadde vært ute for en ulykke da, ble lam fra livet eller nakken og ned, for eksempel? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde gjort i noen av tilfellene, men jeg synes ikke det er noen stor forskjell. Stor overvekt er også sykdom, og noe av det som er aller vanskeligst å behandle. Jeg ville nok ikke forlatt om han hadde blitt utsatt for en ulykke nei, men dette med denne vanvittige overvekten er annerledes. I dette tilfellet har det jo blitt sykelig for lenge, lenge siden - hvorfor oppsøkte han ikke hjelp da han nærmet seg 200 kg f.eks.? Selv det er jo sykelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.