Gå til innhold

Verdens tyngste person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har det vel neppe godt med seg selv...?

Mary Poppins
Skrevet

Uff..

Men han kan sitte i spagaten da, hehe ikke verst!

petter smart
Skrevet

La merke til denne

"Kona forlot ham for ti år siden fordi hun trodde han var døende på grunn av vekta."

Snakk om snill og grei kone. Trodde man skulle holde sammen i tykt og tynt.

Skrevet

La merke til denne

"Kona forlot ham for ti år siden fordi hun trodde han var døende på grunn av vekta."

Snakk om snill og grei kone. Trodde man skulle holde sammen i tykt og tynt.

Jeg hadde også sterkt vurdert å forlate min kjære om han ble så til de grader overvektig at han ikke på noen som helst måte kunne føre et normalt liv.

Å bli skadet i en ulykke er en ting, men ikke å søke hjelp før man blir 550 kg er idioti.

Skrevet

Tja...hvem vet om vedkommende har det så godt med seg selv. Dessuten - skal ikke folk få lov til å ha det godt med seg selv av den grunn? Skal man føle seg tvunget til å være deprimert?

".............................................."

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg hadde også sterkt vurdert å forlate min kjære om han ble så til de grader overvektig at han ikke på noen som helst måte kunne føre et normalt liv.

Å bli skadet i en ulykke er en ting, men ikke å søke hjelp før man blir 550 kg er idioti.

Er det overvekten eller det at han ikke kan gjøre diverse/øeve normalt du ville forlatt ham på grunn av?

Hvis kjæresten din hadde vært ute for en ulykke da, ble lam fra livet eller nakken og ned, for eksempel?

Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde gjort i noen av tilfellene, men jeg synes ikke det er noen stor forskjell. Stor overvekt er også sykdom, og noe av det som er aller vanskeligst å behandle.

Skrevet

Er det overvekten eller det at han ikke kan gjøre diverse/øeve normalt du ville forlatt ham på grunn av?

Hvis kjæresten din hadde vært ute for en ulykke da, ble lam fra livet eller nakken og ned, for eksempel?

Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde gjort i noen av tilfellene, men jeg synes ikke det er noen stor forskjell. Stor overvekt er også sykdom, og noe av det som er aller vanskeligst å behandle.

Jeg ville nok ikke forlatt om han hadde blitt utsatt for en ulykke nei, men dette med denne vanvittige overvekten er annerledes. I dette tilfellet har det jo blitt sykelig for lenge, lenge siden - hvorfor oppsøkte han ikke hjelp da han nærmet seg 200 kg f.eks.? Selv det er jo sykelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...