Gå til innhold

Tannlegen

Anbefalte innlegg

Gjest et hjertesukk
Skrevet

Tannlegen er min store skrekk, bare jeg kjenner lukta er det nesten så jeg brekker meg, gruer meg i ukesvis før timen og er svett i henda og pulsen øker den siste kvelden og dagen timen skal være.

Lyden av boret, lukten av fluor og den gule guffa de pensler på.... uææææ

Nå har jeg fått innkallelse igjen, en måneds mareritt venter.

Videoannonse
Annonse
Signaturelle
Skrevet

Hvis du hører til i Oslo-området så er det et sted på Billingstad du absolutt ikke kan la være å teste

Skrevet

Jeg anbefaler mer enn gjerne tannlegen min, hvis du kommer deg til Torshov i Oslo. Han er super for dem med skrekk, har anbefalt flere å gå dit, som senere har takket meg og grått fordi han er så flink.

Ivar Sundsbø, heter han.

mil1365380270
Skrevet

Bestill en time som er om kort tid, så slipper du seigpiningen.

Gjest et hjertesukk
Skrevet

Jeg anbefaler mer enn gjerne tannlegen min, hvis du kommer deg til Torshov i Oslo. Han er super for dem med skrekk, har anbefalt flere å gå dit, som senere har takket meg og grått fordi han er så flink.

Ivar Sundsbø, heter han.

Nå skulle jeg ønske jeg bodde i oslo.... men tannlegen min er obs på problemet, og borer veldig "forsiktig". Desverre sitter skrekken fra barndommen i enda.

Kanskje jeg skulle skaffe meg gebiss??

Skrevet

Nå skulle jeg ønske jeg bodde i oslo.... men tannlegen min er obs på problemet, og borer veldig "forsiktig". Desverre sitter skrekken fra barndommen i enda.

Kanskje jeg skulle skaffe meg gebiss??

Ja, det ville vært lekkert ;-)

Gjest et hjertesukk
Skrevet

Bestill en time som er om kort tid, så slipper du seigpiningen.

framskynde timen? erru gær'n?? ;-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg føler med deg! For en del år siden hadde jeg en stor runde i tannlegestolen. Men bare det å komme seg dit var en stoooor terskel å tre over. Fikk et tips om å ta med meg walkman, og skru opp musikken når tannlegen satte i gang å borre...

Som sagt, så gjort. Det hjalp - for meg er lyden av borret det ALLER værste, selv om luktene og redselen generelt også inngår.. Men jeg kan love deg at det hjalp meg nok til at jeg senere frivillig kunne bestille time hos tannlegen, OG klare å slappe sånn nogenlunde av.. Et lite tips bare =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...