Gjest et hjertesukk Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Tannlegen er min store skrekk, bare jeg kjenner lukta er det nesten så jeg brekker meg, gruer meg i ukesvis før timen og er svett i henda og pulsen øker den siste kvelden og dagen timen skal være. Lyden av boret, lukten av fluor og den gule guffa de pensler på.... uææææ Nå har jeg fått innkallelse igjen, en måneds mareritt venter. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvis du hører til i Oslo-området så er det et sted på Billingstad du absolutt ikke kan la være å teste 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg anbefaler mer enn gjerne tannlegen min, hvis du kommer deg til Torshov i Oslo. Han er super for dem med skrekk, har anbefalt flere å gå dit, som senere har takket meg og grått fordi han er så flink. Ivar Sundsbø, heter han. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Bestill en time som er om kort tid, så slipper du seigpiningen. 0 Siter
Gjest et hjertesukk Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg anbefaler mer enn gjerne tannlegen min, hvis du kommer deg til Torshov i Oslo. Han er super for dem med skrekk, har anbefalt flere å gå dit, som senere har takket meg og grått fordi han er så flink. Ivar Sundsbø, heter han. Nå skulle jeg ønske jeg bodde i oslo.... men tannlegen min er obs på problemet, og borer veldig "forsiktig". Desverre sitter skrekken fra barndommen i enda. Kanskje jeg skulle skaffe meg gebiss?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Nå skulle jeg ønske jeg bodde i oslo.... men tannlegen min er obs på problemet, og borer veldig "forsiktig". Desverre sitter skrekken fra barndommen i enda. Kanskje jeg skulle skaffe meg gebiss?? Ja, det ville vært lekkert ;-) 0 Siter
Gjest et hjertesukk Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Bestill en time som er om kort tid, så slipper du seigpiningen. framskynde timen? erru gær'n?? ;-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg føler med deg! For en del år siden hadde jeg en stor runde i tannlegestolen. Men bare det å komme seg dit var en stoooor terskel å tre over. Fikk et tips om å ta med meg walkman, og skru opp musikken når tannlegen satte i gang å borre... Som sagt, så gjort. Det hjalp - for meg er lyden av borret det ALLER værste, selv om luktene og redselen generelt også inngår.. Men jeg kan love deg at det hjalp meg nok til at jeg senere frivillig kunne bestille time hos tannlegen, OG klare å slappe sånn nogenlunde av.. Et lite tips bare =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.