Lillemus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Private brev inntil 350 gram må det sendes minst 20 av for å kunne sende dem som B-post ja. Står på www.posten.no. ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Private brev inntil 350 gram må det sendes minst 20 av for å kunne sende dem som B-post ja. Står på www.posten.no. ;o) Jeg spør heller dere jeg. Får ofte mye raskere svar da enn ved å lete sjøl! Så takk skal du ha :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg spør heller dere jeg. Får ofte mye raskere svar da enn ved å lete sjøl! Så takk skal du ha :-) *Hehe* Hvorfor gjøre selv det du kan få andre til å gjøre for deg? ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 *Hehe* Hvorfor gjøre selv det du kan få andre til å gjøre for deg? ;o) Hey - jeg skrev tross alt et helt innlegg her da! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hey - jeg skrev tross alt et helt innlegg her da! ;-) Ja, man må jo tross alt få kredit for dét! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.