Gå til innhold

Woho, seriestart

Anbefalte innlegg

Signaturelle
Skrevet

24 begynner i dag, og jeg gleder meg som et lite barn!

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg i Veum
Skrevet

Tja...ser frem til det med avmålt interesse får jeg si. Siste sesong ble vel traurig etterhvert så de bør ha strammet grepet i denne for at jeg skal følge med til siste slutt denne gangen.

Heftig avslutning på episode 20 av LOST forresten ;) lønner seg ikke å kjøre i fylla tydeligvis...

Gjest Calóni
Skrevet

Tja...ser frem til det med avmålt interesse får jeg si. Siste sesong ble vel traurig etterhvert så de bør ha strammet grepet i denne for at jeg skal følge med til siste slutt denne gangen.

Heftig avslutning på episode 20 av LOST forresten ;) lønner seg ikke å kjøre i fylla tydeligvis...

Episode 20? Har den kommet ut i USA nå? About time, isåfall.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Episode 20? Har den kommet ut i USA nå? About time, isåfall.

Jepp, gikk i USA i går kveld.

Angelica :o)
Skrevet

Gled deg! Det er kjempespennende. Til og med jeg gidder å følge med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...