Gå til innhold

Hurra! Vi har kjøpt hytte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså kjæresten min har kjøpt hytte! Usett...!!! *Himler med øynene* Den kostet ikke all verden da og han hadde all kaptialen fra før så han setter ikke akkurat noe over styr.

Gleder meg villt til han kommer hjem og vi kan dra og se på vidunderet!

Og etterhvert skal dere få vite hva navnevalget ble! :o) Må se stedet først vet dere.

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Gratulerer! Da får dere nok en fin ferie! :D

Skrevet

Gratulerer! Det hørtes deilig ut, jeg koser meg iallefall på våre hytter, selvom de ikke har innlagt vann eller strøm.

Navn? På hva da, har du plutselig blitt gravid ved et mirakel? Eller er det en hund eller hest kanskje? Nå får jeg følelsen av at jeg er skikkelig ute å kjøre her... Uansett til lykke med ny hytte!

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer! Det hørtes deilig ut, jeg koser meg iallefall på våre hytter, selvom de ikke har innlagt vann eller strøm.

Navn? På hva da, har du plutselig blitt gravid ved et mirakel? Eller er det en hund eller hest kanskje? Nå får jeg følelsen av at jeg er skikkelig ute å kjøre her... Uansett til lykke med ny hytte!

Navn på hytta, vel....;)

Skrevet

Hadde en navntråd ang. navn på hytte i går og fikk masse flotte forslag! :o)

Men jeg må se plassen først da, ikke bare på bilde.

Skrevet

Hadde en navntråd ang. navn på hytte i går og fikk masse flotte forslag! :o)

Men jeg må se plassen først da, ikke bare på bilde.

Ah!

Da skjønner jeg, lykke til med navnvalget!

Gjest rewa
Skrevet

Ei hytte kan ofte bli en klamp om foten. Man blir etterhvert lei av å reise dit, men samtidig MÅ man liksom bruke den, til tross for at man heller vil reise utenlands på ferie, og i weekender.

Skrevet

Gratulerer! HÅper dere får masse glede av hytta da. :-)

Skrevet

Ei hytte kan ofte bli en klamp om foten. Man blir etterhvert lei av å reise dit, men samtidig MÅ man liksom bruke den, til tross for at man heller vil reise utenlands på ferie, og i weekender.

Ikke bittelitt negativ idag, vel?

Snorkfrøken
Skrevet

Gratulerer!

Håper dere ikke blir å angre kjøpet. Vi kjøpte i fjor høst og har hatt en nydelig høst og noen flotte vintermåneder på hytta. Det er såå herlig!

Skrevet

Ingen av oss er noen store utenlandsfarere og den koster ikke mer enn at det ikke er så problemtaisk å la den stå ubrukt i perioder om det nå blir sånn. Koster fint lite i drift også når det ikke er strøm eller vann/kloakk der.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Gratulerer så mye med hyttekjøpet.

Det er jo bare så deilig med hytte. Selv bruker vi en hytte uten både vann og strøm, men vi koser oss masse der.

Skrevet

Gratulerer så mye med hyttekjøpet.

Det er jo bare så deilig med hytte. Selv bruker vi en hytte uten både vann og strøm, men vi koser oss masse der.

Vann og strøm er det ikke her heller. :o) Men jeg tipper det blir solcellepanel og så er det gasskjøleskap og det blir vel gasskomfyr også tenker jeg. Det blir såå bra!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vann og strøm er det ikke her heller. :o) Men jeg tipper det blir solcellepanel og så er det gasskjøleskap og det blir vel gasskomfyr også tenker jeg. Det blir såå bra!

Det er slik vi har det også.

Også har vi hyttedusj da, og det er jeg glad for. Greit å ha muligheten til å dusje når man har vært der noen dager.

På sommeren har vi brønn 100-150 meter unna hytta, men på vinteren må vi ha med oss all drikkevann og matvann. Snøen smelter vi og bruker til å vaske oss og dusje.

Det er bare så deilig å være der.

Håper dere får maaaaange fine stunder der.

Gjest rewa
Skrevet

Ikke bittelitt negativ idag, vel?

Neida, ville bare dele mine erfaringer.

Skrevet

Det er slik vi har det også.

Også har vi hyttedusj da, og det er jeg glad for. Greit å ha muligheten til å dusje når man har vært der noen dager.

På sommeren har vi brønn 100-150 meter unna hytta, men på vinteren må vi ha med oss all drikkevann og matvann. Snøen smelter vi og bruker til å vaske oss og dusje.

Det er bare så deilig å være der.

Håper dere får maaaaange fine stunder der.

Hva er hyttedusj? Eller rettere sagt: hvordan fungerer det? Jeg savner dusj på hytta. Fjorden er kald helt til august.

Skrevet

Så gøy!!!

har hytte selv av den "enkle" sorten men uansett så liker til og med tenåringene seg der:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...