Gå til innhold

angst/panikkanfall


Gjest sajko

Anbefalte innlegg

Gjest sajko

har vært deprimert en stund og har angst for mye ting, det hengel vel litt sammen men det er så slitsomt. fungerer ikke i hverdagen, har den følelsen av panikkanfall er nesten der, ca 7/10 omtrent hele tiden. det er vanskelig å -ikke- tenke på det for å si det sånn... men får aldri helt uten at jeg hjelper til. det er det jeg lurer på om er bra... jeg tåler kaffe dårlig, da kommer anfallet kjapt derfor hiver jeg i meg kaffe og lar det stå til, da får jeg skikkelig anfall. det er ikke så koselig men vet jeg ikke dør av det og etterpå spiser jeg endel og da får jeg slappet av litt, sovet litt før det hele starter på nytt igjen. er det sunt eller feil å holde på sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hvordan utarter anfallene seg?

Er du ikke redd for angsten.

Kanskje ikke så lurt og framprovosere anfall.

Høres jo litt rart ut for de fleste av oss gjør alt vi kan for å unngå angstanfall som er både skremmende og grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...