Gå til innhold

Ditt beste grillmåltid?

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

På tide å starte grillsesongen :-D

Hva er ditt beste grillmåltid? Med tilbehør og drikke og alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylligfilet som har ligget en stund i marinade, båtpoteter stekt i ovnen inne med div olje og krydder ogsånn, brocoli i pakke med hvitløk og masse smør....salat med litt pasta, sprøstekt bacon og advocade oppå med sånn oljedressing på.....tor det er det beste-...

:-)

*sulten jeg nå*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det må være andebryst sammen med bakte poteter, diverse grønnsaker og en god saus.

Drikke til? Jo en god rødvin :)

Mary Poppins
Skrevet

Grillspidd er veldig godt.

Ellers er jeg glad i marinert svinefilet, sjampinjong (det så ikke helt riktig stavet ut men) og peppersaus, stekte potetbåter med masse krydder. Grillet maiskolbe.

Det er så mye godt som kan grilles!!! nam!

Mary Poppins
Skrevet

Og hvitvin selvfølgelig. En kald pils er heller ikke å forakte.

Gjest prust
Skrevet

Sommerkoteletter, nypoteter, salat, hjemmelaget potetsalat, kaldt øl :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Biff. En feit, saftig biff.

Tilbehør: Hjemmelaget potetsalat og diverse grønt.

Skrevet

Jeg kan sitte og bare spise grillet mais jeg - med pils til :)

Skrevet

Grillspyd med forskjellig kjøtt og grønnsaker. + salat, + øl.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kan sitte og bare spise grillet mais jeg - med pils til :)

Grillet mais er jo kjempegodt!

Så sant den er fersk (ikke har vært frosset).

Skrevet

Kalkunbryst marinert i rødvin,olje, hvitløk og krydder. Deles slik at det er litt tynnt. Pleier å ha ris med salat til (ristede pinjekjerner i salaten er digg).

Skrevet

Siden jeg er veggis griller jeg alltid grønsaker, i folie, på spidd whatever. Men det som pleier å være sikker vinner for kjøttetende gjester er kylling med pesto, kyllingen godgjør seg i pesto lenge før steking og stekes på folie. nypoteter kokt i saltvann, grillede tomater og salat.

mariaflyfly
Skrevet

Blodig, feit biff med nypoteter som er kokt først og slengt på grillen etterpå. Og en heftig trøffel- eller rødvinssaus til.

Og en Amarone til. Selvfølgelig.

Og asparges på grillen til forrett, med parmaskinke, olivenolje, sitron og fersk parmesan.

Mrs. Wallace
Skrevet

Grillet tunfisk er vanvittig godt. Og ikke skal den grilles så lenge heller, så det går fort.

Eller schvææære, saftige hamburgere lagd av karbonadedeig, bacon, chili og løk. Med blåmuggost og salat.

Gjest Rundstykke til
Skrevet

grillspyd med feks: marinert kylling, rød paprika, squash, rødløk og det man ellers måtte like. namnam!

Skrevet

Vin, rundstykker med sprø skorpe, grillspyd med champignon, cherrytomat, paprika og løk, kjøtt.

Skrevet

Vin, rundstykker med sprø skorpe, grillspyd med champignon, cherrytomat, paprika og løk, kjøtt.

Glemte potetsalat

Skrevet

Siden jeg er veggis griller jeg alltid grønsaker, i folie, på spidd whatever. Men det som pleier å være sikker vinner for kjøttetende gjester er kylling med pesto, kyllingen godgjør seg i pesto lenge før steking og stekes på folie. nypoteter kokt i saltvann, grillede tomater og salat.

Sånn ferdigkjøpt pesto?

Skrevet

Grillet mais er jo kjempegodt!

Så sant den er fersk (ikke har vært frosset).

Rett fra åkern må det være :)

Gjest fridalida
Skrevet

Ikke akkurat et måltid, men jeg ELSKER grillet paprika!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...