Gå til innhold

Er jeg i himmelen eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppemor

Hva har skjedd...eksemen min er borte!!!!!!

I over 20 år har jeg vært mere og mindre plaget med atopisk eksem!

Pelsdyrallergin og pollenallergien forsvandt for omtrent 10år siden men jeg har hele tiden hatt en god del eksem på armer og ben.

For omtrent 3 år siden blusset det hele opp noe enormt...jeg så ikke ut....var til lysbehandling 2-3 ganger i uka men ingen ting hjalp noe særlig. Så ble jeg gravid og eksemen ble bare mere og mere hissig...hele overkroppen var ett stort sår...det på magen og ryggen gikk bort etter svangerskapet...men på armene ble det bare værre og værre!

Men så skjedde det....jeg har alltid vist at jeg er allergisk mot parfyme så jeg har hele tiden brukt vaskemiddel/skyllemiddel uten parfyme...men ikke natural sin.

Så en dag bestemte jeg meg for å prøve den også.(ingenting skal være uprøvd)

Bare en uke etter var jeg eksemfri...Nå har jeg vært eksem fri i snart 3 mnd, det er som å komme til himmelen.Vet det kan høres litt usannsynlig ut, men det er sant!!

Åsså legen min som mente at løpet var kjørt og at jeg var født med atopisk hud og at eksemen alltid ville være der!

Nå er jeg ikke avhengi av kortisonsalva en gang!!

JIPPI!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22922-er-jeg-i-himmelen-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...