Gjest tanterø-where art thou....? Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde sist mens den 17/03 så det er en stund siden sist. Tok en test for ca ei uke siden men lurer fælt hvor det blei av mensen da... Noen som har hatt samme erfaring? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Du kan jo teste en gang til. Man trenger slettes ikke å ha ømme bryster for å være gravid. Men det hender jo at kroppen henger seg litt opp og er forsinket i hele systemet uten at det har skjedd noe. 0 Siter
Gjest tanterø-where art thou....? Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja fordi jeg skjønner ingenting. Har hatt ubeskyttet sex siden 01 (da fikk jeg min første gutt) å etter det har jeg bare fått en gutt til. Så vi har prøvd forgjeves lenge nå. Trodde jeg var nå men testen ble negativ å da ble jeg deppa igjen... Men ingenting mens altså... Det er SÅ rart??? Ingen mens, negativ test, ingen ømme bryster... Tror jeg ikke var så øm i dem heller sist gang jeg klarte å bli gravid. Bare så merkelig altså.. Uansett takker jeg for alle svar Tusen takk Ha en god aften videre 0 Siter
cecily Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Mine pupper er ikke i nærheten av å være ømme. Det er nesten så at det irriterer meg at de ikke er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.