Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat NÅ ligger min kjære datter i senga si og snakker med smokkene sine. Dype og interessante samtaler, såvidt jeg hører, iblandet litt sutring av og til. Hun burde sovet, men gjør det ikke. Hvorfor? Jo, fordi naboene løper opp og ned trappa og har høye samtaler i trappegangen, som er rett ved siden av rommet hennes.

Guri land så glad jeg er for at vi skal flytte herfra om bare en måned eller tre, så skal vi ha et helt hus for oss selv og bare være skyld i forstyrrelsene selv. Ingen naboer som slenger med utgangsdøra. Ingen naboer som har høylytt sex i etasjen over oss. Ingen naboer som har barn som er oppe til klokken elleve om kvelden og trasser og hyler.

Lyder er alltid så vanvittig mye mer irriterende når de kommer fra dustete naboer. Æsj assa.

Såh, det var vel dagens mest interessante innlegg, men jeg måtte ha en utblåsning. Det pleier å ta 5-15 minutter før hun sovner, nå har det tatt 1 time og 15 minutter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

Er det veldig lytt hos dere? Vi bor tett innpå mange, men hører nesten ikke noe til dem. Bare en fest nå og da.

Men, jeg er enig med deg likevel. Gleder meg til vi får hus.

Gjest tanterø-where art thou....?
Skrevet

Jeg føler med deg jeg. Her skal vi OG flytte om 3 mnd ca. Vi er MØKKLEI alt maset av litt eldre mennesker i denne blokka. De følger med på ALT! Ikke fikk jeg feire bursdagen min som jeg ville pga vi måtte være stille hahhahaha.. SÅ vi skal flytte ut herfra! Selge, å HADET BRA! hehehehe.. Her tar det og langt tid pga dørsmellinga til dem under oss. Herreguud kan de ikke lukke døren på normal måte? Men ser du at jeg går å klager? nei... Vi bare flytter å kjøper noe nytt hehe en annen plass hvor bare vi kan gjøre hva vi vil. Tror det er det beste. Men jeg ønsker dere lykke til å bare hold ut fordi det som kommer etterpå er velfortjent!! Man ofrer ofte til noe bedre :D

Skrevet

Men tenk på alt hun rekker å få fortalt til smokkene sine! Bra for språkutviklingen hos både smokkene og ungen...

Skrevet

Hehe... det er sikkert ikke noe morsomt for deg (!) men nå så jeg liksom for meg tulla ligge der og skravle med smokkene sine og det var litt søtt... ;-)

Håper hun sovner snart og at hun kanskje venner seg til nabolydene etterhvert - inntil dere får deres egne fire vegger :-)

Skrevet

Hehe... det er sikkert ikke noe morsomt for deg (!) men nå så jeg liksom for meg tulla ligge der og skravle med smokkene sine og det var litt søtt... ;-)

Håper hun sovner snart og at hun kanskje venner seg til nabolydene etterhvert - inntil dere får deres egne fire vegger :-)

Ja, det er faktisk ganske nydelig når hun kommer med den ene seriøse uttalelsen etter den andre med bare dadablabla-lyder. ;)

Tror hun har sovnet nå.

Skrevet

Men tenk på alt hun rekker å få fortalt til smokkene sine! Bra for språkutviklingen hos både smokkene og ungen...

Ja, språkutviklingen hos smokkene tenkte jeg ikke på i farta!! ;)

Skrevet

Er det veldig lytt hos dere? Vi bor tett innpå mange, men hører nesten ikke noe til dem. Bare en fest nå og da.

Men, jeg er enig med deg likevel. Gleder meg til vi får hus.

Vi hører ikke mye, har vært veldig fornøyd med lydnivået i leiligheten. Det eneste som er bittelitt trøblete er at det er lytt fra trappeoppgangen og inn til frøknas soverom, og når disse folka har løpt opp og ned ørtentusen ganger så blir det mer lyd enn normalt.

Skrevet

Jeg føler med deg jeg. Her skal vi OG flytte om 3 mnd ca. Vi er MØKKLEI alt maset av litt eldre mennesker i denne blokka. De følger med på ALT! Ikke fikk jeg feire bursdagen min som jeg ville pga vi måtte være stille hahhahaha.. SÅ vi skal flytte ut herfra! Selge, å HADET BRA! hehehehe.. Her tar det og langt tid pga dørsmellinga til dem under oss. Herreguud kan de ikke lukke døren på normal måte? Men ser du at jeg går å klager? nei... Vi bare flytter å kjøper noe nytt hehe en annen plass hvor bare vi kan gjøre hva vi vil. Tror det er det beste. Men jeg ønsker dere lykke til å bare hold ut fordi det som kommer etterpå er velfortjent!! Man ofrer ofte til noe bedre :D

Ja, skal nok bli godt å få seg enebolig. :D

Skrevet

Misunnelig på alt annet enn bråkete naboer.

Gjest trultemor26
Skrevet

Har hun sovna ennå?

Grattis med enebolig da! Det blir bra vettu! Skjønner du/dere gleder dere!

Selv flytter vi til helga. Vekk herfra!Vekk fra bråkete løpe-unger i etasjen over som faktisk har vekt(!) snuppa et par ganger. Jeg skal ALDRI ha folk over meg igjen!!

Skrevet

Ja, det er bare å glede seg!! :D

Skrevet

Har hun sovna ennå?

Grattis med enebolig da! Det blir bra vettu! Skjønner du/dere gleder dere!

Selv flytter vi til helga. Vekk herfra!Vekk fra bråkete løpe-unger i etasjen over som faktisk har vekt(!) snuppa et par ganger. Jeg skal ALDRI ha folk over meg igjen!!

Ja, hun sovnet ca 15 minutter etter jeg skrev innlegget, 1,5 time etter hun ble lagt.

Det skal bli nydelig med enebolig!! Håper bare vi får en anstendig pris for leiligheten vår nå. :D

Skrevet

Jeg holdt på å si at jeg gleder meg mest til å kjøpe hus - men så skjønte jeg at det kunne jeg ikke si. Ikke mente jeg det heller da jeg fikk tenkt meg om.

c",)

Skrevet

Ja, det er bare å glede seg!! :D

Jeg holdt på å si at jeg gleder meg mest til å kjøpe hus - men så skjønte jeg at det kunne jeg ikke si. Ikke mente jeg det heller da jeg fikk tenkt meg om.

c",)

Skrevet

c",)

Hehe... ;)

Skrevet

Jeg henger meg på leilighetsklaginga her. Jeg er også lei av naboer som bråker, og jeg har bare en ved siden av og en under.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg henger meg på leilighetsklaginga her. Jeg er også lei av naboer som bråker, og jeg har bare en ved siden av og en under.

Jeg har bare 1 over, men klager for det! Dem har til gjengjeld 3 unger!!

Skrevet

Jeg har bare 1 over, men klager for det! Dem har til gjengjeld 3 unger!!

Som tramper i gulvet tenker jeg... :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og jeg som går og drømmer om leilighet. Har bodd i dette huset i 16 år nå og vil ha noe mindre som er lett og vaske.

Kanskje jeg skal revudere det litt, for det er nok heller naboene som kommer til å klage på oss. Her spilles det piano hver kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...