Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Som tramper i gulvet tenker jeg... :-)

Som løøøøper! Fra den ene enden til den andre og tilbake igjen! Det er så irriterende!! Det rister i glassa og knaker i taket av og til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som løøøøper! Fra den ene enden til den andre og tilbake igjen! Det er så irriterende!! Det rister i glassa og knaker i taket av og til!

Hehe, jeg er glad vi ikke har folk under oss, da ville jeg hatt dårlig samvittighet. Her løpes det med gåbilen frem og tilbake ca hele tida. ;)

Skrevet

Ungen som bor under oss løper også så det rister, så jeg kan forestille meg hvordan det er når de bor over... Huff og huff...

Skrevet

Det verste synes jeg er tisse lydene fra naboens do, spesielt når jeg har lagt meg om kvelden. Men jeg lager sikkert mye rare lyder jeg også.

Skrevet

Det verste synes jeg er tisse lydene fra naboens do, spesielt når jeg har lagt meg om kvelden. Men jeg lager sikkert mye rare lyder jeg også.

Jah, det skjønner jeg!! Det var det verste i min forrige leilighet. Da hørte jeg han over meg pissa til og med når jeg lå i senga! Her hører vi bare prating fra naboens bad når vi selv står inne på badet, men ellers hører vi lite. Det er bare trappegangen som er problem, egentlig.

Skrevet

Jah, det skjønner jeg!! Det var det verste i min forrige leilighet. Da hørte jeg han over meg pissa til og med når jeg lå i senga! Her hører vi bare prating fra naboens bad når vi selv står inne på badet, men ellers hører vi lite. Det er bare trappegangen som er problem, egentlig.

Som om ikke det var nok... Jeg hadde nylig kontor like ved do, og hørte det meste som foregikk. Snakk om en stor bedrift her. Tenk deg hvor gal man kan bli etter en uke på sånt kontor. Og i tillegg høre samme lyden når man kommer hjem. Oj, så glad jeg er i det nye kontoret jeg fikk, må dele, men skit au! Trallalla...

Gjest printa
Skrevet

Skal også flytte i løpet av sommeren/høsten. Og jeg gleder meg. Gleder meg til å få mitt eget. Stelle i min egen lille hage, om jeg får noen.

Ikke irritere meg over naboene over som aldri gjør noe. Som stort sett sitter inne og spiller spill, og sover til langt på dag.

I hele fjor sommer klipte jeg plenen, uten at naboene så mye som så på gressklipperen. Når jeg endelig hadde shina opp hagen, stilte naboen bilen sin over kanten på plena, og like godt skiftet oljefilter, der barna pleier å leke seg.

Søppelcontaineren er overfylt av søppel, og av og til gidder de engang ikke å legge søpla si i containeren, men ved siden av.

Nei, det skal bli godt å flytte. Og jeg er veldig glad for at du brakte tema på banen. For av og til er det bare godt å få ut gørra.

Sløve naboer er no dritt!!

Skrevet

Som om ikke det var nok... Jeg hadde nylig kontor like ved do, og hørte det meste som foregikk. Snakk om en stor bedrift her. Tenk deg hvor gal man kan bli etter en uke på sånt kontor. Og i tillegg høre samme lyden når man kommer hjem. Oj, så glad jeg er i det nye kontoret jeg fikk, må dele, men skit au! Trallalla...

Huffda! Da hadde jeg blitt gal.

Minner meg på at jeg tilbragte så mye tid av svangerskapet mitt på toalettet på jobb og ble ekstra kvalm av alle de som ikke vasket hendene sine, så det ble tatt opp på personalmøte at folk måtte bli flinkere til å vaske hendene...

Skrevet

Huffda! Da hadde jeg blitt gal.

Minner meg på at jeg tilbragte så mye tid av svangerskapet mitt på toalettet på jobb og ble ekstra kvalm av alle de som ikke vasket hendene sine, så det ble tatt opp på personalmøte at folk måtte bli flinkere til å vaske hendene...

*knis*

Gjest trultemor26
Skrevet

Hehe, jeg er glad vi ikke har folk under oss, da ville jeg hatt dårlig samvittighet. Her løpes det med gåbilen frem og tilbake ca hele tida. ;)

Du BURDE hatt folk under deg! For å fa tatt igjen litt! På en måte,,

Gjest trultemor26
Skrevet

Åh, det minner meg om da vi bodde i blokk! Da hørte vi tisselyder og prating og folk som hadde sex og mobil-lyder som ringing og sms og folk i oppgangen som gikk forbi og nei.. ..

Gjest AveM
Skrevet

Du har noe å glede deg til! Kan ikke få sagt hvor skjønt jeg syntes det var å komme vekk fra leiligheten. Jeg har aldri pakket med så stor iver som den gangen vi hadde fått egen bolig.

Jeg ser henne for meg med suttene sine :o)

Skrevet

Flyttet fra enebolig, som jeg syntes ble for stor for meg alene, og inn i rekkehus. Her har jeg et ektepar med to barn på ene siden og et eldre ektepar på andre. Jeg synes faktisk at det er godt å høre at jeg har naboen, men hører ingen tisselyder da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...