Gå til innhold

40 års gave til ei som har "alt"?

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hjelp... trenger noen forslag fra kloke hoder! =)

Jubilanten er en kvikk og morsom jente, med bein i nesen. Er veldig bevisst på hva hun liker/ikke liker. Er friluftsinteressert og kvalitetsbevisst.. Hjemme har hun en stil med masse bleke roser og romerske urner, gylne speil og rammer ol.

Hva i alle dager kjøper/lager man til en slik jente?! Jeg kan lage "mye rart" om jeg bare får tips, jeg har litt tid på meg... =))

Videoannonse
Annonse
Gjest noen tips
Skrevet

Til en som har veldig mye ting, ville jeg heller gitt en opplevelse, som en (del av ) en reise, en bilett til konsert, teater etc, en middag, en formiddag på spa, en helg på spa (hvis du har noen å spleise med).. Kokkekurs, malekurs eller annet hvis hun har tid.

Eller hør med ektefelle / andre om noe av turutstyret hennes trenger utskiftning, det har kommet mye nytt og fancy innen kokeapparater, telt, sekker, turklær osv.

Ny lekker koffert, toalettmappe eller annet til reise..

Gjest sol etter regn
Skrevet

Til en som har veldig mye ting, ville jeg heller gitt en opplevelse, som en (del av ) en reise, en bilett til konsert, teater etc, en middag, en formiddag på spa, en helg på spa (hvis du har noen å spleise med).. Kokkekurs, malekurs eller annet hvis hun har tid.

Eller hør med ektefelle / andre om noe av turutstyret hennes trenger utskiftning, det har kommet mye nytt og fancy innen kokeapparater, telt, sekker, turklær osv.

Ny lekker koffert, toalettmappe eller annet til reise..

tusen takk for tips! =)

Skrevet

Hva med revybilletter. Alièr deg med en som kjenner hennes agenda, og få personen til å holde av dagen. Jentetur, du og hun på byen. Jeg hadde blitt kjempeglad!

Skrevet

Heg har fått ansiktsbehandling med nakkemassasje i gave et par ganger, noe jeg satte stor pris på. Fotbehandling har jeg vært med på å gi. Eller hun kan velge selv hvilken kroppsdel hun ønsker å "overhale".

Skrevet

En time hos fotpleier ( det ønsker jeg meg )

Skrevet

Billetter til et eller annet. Få flere venninner til å bli med på det og gå alle sammen. Dere spanderer selvsagt også middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...