Gjest sol etter regn Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hjelp... trenger noen forslag fra kloke hoder! =) Jubilanten er en kvikk og morsom jente, med bein i nesen. Er veldig bevisst på hva hun liker/ikke liker. Er friluftsinteressert og kvalitetsbevisst.. Hjemme har hun en stil med masse bleke roser og romerske urner, gylne speil og rammer ol. Hva i alle dager kjøper/lager man til en slik jente?! Jeg kan lage "mye rart" om jeg bare får tips, jeg har litt tid på meg... =)) 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Til en som har veldig mye ting, ville jeg heller gitt en opplevelse, som en (del av ) en reise, en bilett til konsert, teater etc, en middag, en formiddag på spa, en helg på spa (hvis du har noen å spleise med).. Kokkekurs, malekurs eller annet hvis hun har tid. Eller hør med ektefelle / andre om noe av turutstyret hennes trenger utskiftning, det har kommet mye nytt og fancy innen kokeapparater, telt, sekker, turklær osv. Ny lekker koffert, toalettmappe eller annet til reise.. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Til en som har veldig mye ting, ville jeg heller gitt en opplevelse, som en (del av ) en reise, en bilett til konsert, teater etc, en middag, en formiddag på spa, en helg på spa (hvis du har noen å spleise med).. Kokkekurs, malekurs eller annet hvis hun har tid. Eller hør med ektefelle / andre om noe av turutstyret hennes trenger utskiftning, det har kommet mye nytt og fancy innen kokeapparater, telt, sekker, turklær osv. Ny lekker koffert, toalettmappe eller annet til reise.. tusen takk for tips! =) 0 Siter
Berlitz Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hva med revybilletter. Alièr deg med en som kjenner hennes agenda, og få personen til å holde av dagen. Jentetur, du og hun på byen. Jeg hadde blitt kjempeglad! 0 Siter
fresja Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Heg har fått ansiktsbehandling med nakkemassasje i gave et par ganger, noe jeg satte stor pris på. Fotbehandling har jeg vært med på å gi. Eller hun kan velge selv hvilken kroppsdel hun ønsker å "overhale". 0 Siter
Sofline Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Billetter til et eller annet. Få flere venninner til å bli med på det og gå alle sammen. Dere spanderer selvsagt også middag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.